مانچینی: دوست دارم روزی سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم

مانچینی: دوست دارم روزی سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - روبرتو مانچینی سرمربی سابق اینتر، با وجود شایعاتی مبنی بر پیوستنش به لاتزیو، اذعان داشت که دوست دارد تا قبل از سن هفتاد سالگی، سرمربی تیم ملی ایتالیا شود.

به گزارش وبسایت نود، روبرتو مانچینی پنجاه و دو ساله تاکید کرد که از حضور در تیم جدیدش، زنیت سن پترزبرگ خوشحال است. زنیت در حال حاضر با بیست و نه امتیاز در رده دوم لیگ روسیه قرار دارد.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، مانچینی در گفت و گویی با Radio Deejay، در خصوص تیم ملی ایتالیا گفت:

من واقعا امیدوارم که آن ها به جام جهانی صعود کنند، زیرا جام جهانی بدون ایتالیا بی معنی است. من علاقه مندم تا قبل از رسیدن به سن هفتاد سالگی روی نیمکت تیم ملی ایتالیا بنشینم. این آرزوی تمامی مربیان دنیاست، اما در حال حاضر آن ها بر روی صعود به جام جهانی 2018 روسیه تمرکز کرده اند.

مانچینی همچنین در مورد لیگ ایتالیا و مدعیان این لیگ نیز افزود:

لاتزیو روز های بسیار خوبی را سپری می کند و من برای سیمونه اینزاگی بسیار خوشحالم. ناپولی نیز تیم مقتدر و منسجمی را دارد. آن ها سال هاست که در کنار هم بازی می کنند و این نکته مثبتی برای آن ها محسوب می شود. اینتر در سال های گذشته آرام آرام پیشرفت کرده و الان به تیمی قدرتمند تبدیل شده است. میلان به زمان بیشتری برای بازگشتن به سطح اول فوتبال ایتالیا نیاز دارد. آن ها روز شنبه بازی بسیار مهمی را مقابل یوونتوس برگزار خواهند کرد، باید دید که در این دیدار چه خواهد گذشت. یوونتوس هم نمی تواند همیشه برنده باشد. یوونتوس امسال دو رقیب سر سخت همچون اینتر و ناپولی را در کنار خود می بینند.

مانچینی در سال 2016 به دلیل اختلاف شدیدی که با گروه سانینگ (مالکان اینتر) داشت از اینتر جدا شد و جای خود را به فرانک دی بوئر داد. مانچینی سپس در سال 2017 هدایت زنیت سن پترزبرگ را بر عهده گرفت.

4416