آنتونیو کونته: بازی کردن بدون انگولو کانته آسان نیست

آنتونیو کونته: بازی کردن بدون انگولو کانته آسان نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از دوری سه هفته ای، کانته دوباره آمادگی کامل خود را به دست آورد و می تواند چلسی را در بازی روز سه شنبه مقابل رم همراهی کند. به گزارش وبسایت نود، هافبک سابق لسترسیتی آخرین بار در بازی با منچسترسیتی برای آبی های لندن به میدان رفت و بعد از آن درگیر مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و به مدت 3 هفته از میادین دور ماند.

به نقل از وبسایت FOURFOURTWO، آنتونیو کونته سرمربی چلسی تایید کرد که کانته و موزس بازی روز شنبه مقابل بورنموث را از دست خواهند داد، اما امیدوار است تا کانته به بازی روز سه شنبه مقابل رم برسد. او طی کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بورنموث در خصوص انگولو کانته گفت:

مطمئنا بازی کردن بدون کانته ساده نخواهد بود. او بازیکن مهمی برای چلسی محسوب می شود. من فکر می کنم که تیم به بازی کردن بدون کانته عادت کرده است، اما امیدوارم هر چه سریع تر او آمادگی کامل خود را دست یابد. در اینجا بازیکنان زیادی هستند که ویژگی و مشخصه های یکسانی دارند، اما انگولو بازیکن بسیار خوبی است. او به خاطر نوع بازی کردنش و ویژگی های خاصی که دارد، بازیکن سطح بالایی محسوب می شود.

او همچنین در ادامه افزود:

دنی درینک واتر بعد از مدت طولانی آماده بازی کردن است. تنها مشکل ما در حال حاضر غیبت ویکتور موزس است. او به زمان بیشتری برای بازگشت به میادین احتیاج دارد.

چلسی در حال حاضر با شانزده امتیاز در رده چهارم لیگ برتر جزیره قرار دارد.