اوزیل: با تمام توان برای آرسنال بازی می‌کنم

اوزیل: با تمام توان برای آرسنال بازی می‌کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - اوزیل عنوان کرده با تمام وجود برای تیمش تلاش می کند.

به گزارش وبسایت نود، با وجود بحث های اخیر درباره احتمال جدایی اوزیل، و حتی ابراز علاقه اینتر برای جذب این بازیکن ملی پوش، ولی اوزیل در مصاحبه اخیرش از تمرکز و تلاشش در آرسنال صحبت کرده است. ستاره آلمانی توپچی ها که تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد، عنوان کرده با تمام وجود برای تیم ونگر می جنگد:

از حضور در این تیم خوشحالم. همانطور که قبلاً با 100 درصد توان برای تیم به میدان می رفتم، اکنون هم این روند ادامه دارد و با تمام وجود در زمین مسابقه حاضر می شوم. مهمترین مساله فوتبال است، من تمام توانم را برای باشگاه می گذارم. این که تمام تلاشم را برای تیمم بکنم، مساله ای حیاتی برای من است، می خواهم از بازی ام لذت ببرم. آینده معلوم نیست و باید ببینیم چه پیش می آید.

خودم را بهتر از هر کس دیگری می شناسم، من باید در زمین از بازی کردن لذت ببرم. همه می دانند که پست مورد علاقه من بازی در پست شماره ده و به عنوان بازیساز تیم است، اما در حال حاضر سرمربی از من در سمت راست بازی می گیرد ولی باید این مسئله را بپذیرم و کیفیتم را در این پست هم نشان دهم. برای این که بتوانیم به موفقیت تیمی برسیم باید ثبات داشته باشیم و روند خوبمان را حفظ کنیم.

1878