برتری گسترش فولاد مقابل اکسین البرز در ضربات پنالتی/ صعود شاگردان کریمی

برتری گسترش فولاد مقابل اکسین البرز در ضربات پنالتی/ صعود شاگردان کریمی

وبسایت رسمی برنامه نود - گسترش فولاد تبریز مقابل اکسین در ضربات پنالتی به برتری رسیده و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های گسترش فولاد تبریز و اکسین البرز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار در 90 دقیقه و همچنین وقت های اضافه بدون گل به پایان رسیده و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

گسترش فولاد در ضربات پنالتی 5 بر 4 به برتری رسیده و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. 

سیدمهدی سیدعلی کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به سامان نریمان‌جهان، ادسون هنریکه و پیمان بابایی از گسترش فولاد و یاسر وکیلی از اکسین کارت زرد نشان داد. او مربی اکسین را هم از کنار زمین اخراج کرد.

در ضربات پنالتی پیمان بابایی، احمد موسوی، علیرضا چراغعلی، اسماعیل فرهادی و احمدرضا زنده‌روح برای گسترش فولاد گلزنی کردند.

در سوی مقابل نیز هادی شکوری، حمید طاهری‌فرد، پویا سیف پناهی و میلاد سلیمان‌فلاح پنالتی‌های خودشان را تبدیل به گل کردند. شاهین شفیعی نیز نتوانست پنالتی‌اش را گل کند تا گسترش فولاد به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

امید جهانبخش در دقیقه 45 یک پنالتی را برای گسترش فولاد از دست داد.

سید مهدی سیدعلی کار قضاوت این دیدار را برعهده دارد که در نیمه نخست به سامان نریمان‌جهان از گسترش فولاد کارت زرد نشان داد.

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، پیمان بابایی، احمدرضا زنده‌روح، مسیح زاهدی (از دقیقه 60 عرفان افراز)،امید جهانبخش، یوسف سیدی، سامان نریمان‌جهان و اسماعیل فرهادی،مصطفی سالاری

ترکیب اکسین البرز: سجاد بیرانوند، مسعود حق‌جو، هادی شکوری، محسن ایران‌نژاد، پویا سیف‌پناهی، بهمن کامل، سید مهدی حسینی، محمد حسین‌پور، شاهین شفیعی، یاسر وکیلی و آرمان رمضانی

گسترش فولاد که در نخستین دیدار خود پس از حضور کریمی در این تیم، در مرحله یک شانزدهم جام حذفی با نتیجه یک-صفر از سد نفت مسجدسلیمان گذشته بود، در این بازی نیز به دنبال کسب دومین برد و صعود به مرحله بعدی جام حذفی بود اما تیم مهمان نیز عملکرد خوبی داشت و بازی تا اواسط نیمه اول متعادل دنبال شد.

در ادامه بازی نیز 2 تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما موفق به گلزنی نشدند. در دقیقه 45 نیز سید مهدی سید علی یک ضربه پنالتی به نفع تیم میزبان اعلام کرد اما سجاد بیرانوند مانع از گل شدن ضربه امید جهانبخش شد. نیمه نخست این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز بازی متعادل دنبال شد اما در دقیقه 61 دیدار، دروازه‌بان و مدافعان اکسین البرز چند شوت متوالی از بازیکنان گسترش فولاد را دفع کردند تا این بازی تا تساوی بدون گل دنبال شود. در دقایق پایانی بازی نیز گسترش فولاد با شدت بیشتری حمله کرد و در چند موقعیت نیز می‌توانست دروازه تیم مهمان را باز کند اما این دیدار در طول 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تکلیف تیم صعودکننده در زمان‌های اضافی و سپس پنالتی مشخص شود.

گسترش فولاد با این نتیجه  به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. 

20441