مارکوس آلونسو: چلسی می تواند دوباره قهرمان لیگ برتر انگلیس شود

مارکوس آلونسو: چلسی می تواند دوباره قهرمان لیگ برتر انگلیس شود

وبسایت رسمی برنامه نود - مارکوس آلونسو، مدافع چپ اسپانیایی باشگاه چلسی معقتد است که روند خوب منچسترسیتی تا آخر فصل دوام ندارد و می گوید آبی های لندن باید از تزلزل رقیبان استفاده کند.

به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی روز شنبه در حالی مهمان وست بروم خواهد بود، که با پنج امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام و منچستریونایتد در صدر جدول لیگ برتر انگلستان قرار دارد و در نه بازی اخیر خود موفق به کسب هشت پیروزی و یک تساوی شده است. چلسی نیز با 9 امتیاز اختلاف نسبت به شاگردان پپ گواردیولا در رده چهارم قرار دارد.

به گزارش وبسایت FOURFOURTWO، مارکوس آلونسوی بیست و شش ساله هم تیمی هایش را تحریک کرد تا افتخارات فصل پیش را دوباره تکرار کنند. او همچنین اعتقاد دارد که بازگشت چلسی به لیگ قهرمانان اروپا و صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلستان، باعث شده تا انرژی بیشتری از بازیکنان و کادرفنی در آینده بگیرد و ممکن است باعث خستگی بیشتر بازیکنان اصلی شود.

چلسی در هفته گذشته موفق شد در ورزشگاه استمفورد بریج با نتیجه 4-2 واتفورد را شکست دهد و مارکوس آلونسو معتقد است که این پیروزی باعث بالا رفتن روحیه این تیم، برای دیدار با بورنموث شده است. آلونسو طی مصاحبه ای با مارکا در این باره گفت:

این فصل نسبت به فصل قبل پیچیده و سخت تر شده است. ما در چهار رقابت شرکت می کنیم و در کنار تمام این ها، ترکیب و نیمکت بسیار بزرگی نداریم و این موضوع، کار را برای ما مشکل تر می سازد، اما پیروزی در دقایق پایانی همچون دیدار با واتفورد باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان برای بازی های بعدی خواهد شد.

وی همچنین در ادامه نیز افزود:

ما فصل طولانی را در پیش داریم. پر واضح است که منچسترسیتی بازی های خوبی را به نمایش می گذارد، اما آن ها هم روزی متوقف خواهند شد. ما در فصل گذشته در ده بازی ابتدایی فصل عملکرد درخشانی از خود به جای نگذاشته بودیم، اما در 13 بازی بعدی موفق به شکست حریفان شدیم و من دلیلی نمی بینم که ما نتوانیم آن روز ها را دوباره تکرار کنیم.

آلونسو در مورد کونته نیز گفت:

کونته مربی سخت کوشی است. او دوست دارد بیشتر در مورد جنبه های فیزیکی و تاکتیکی تیم کار کند. وقتی شما زیر نظر کونته تمرین می کنید، بیش از حد خسته می شوید و رنج می کشید، اما در زمین فوتبال از او به خاطر نوع تمریناتش، تشکر می کنید. فکر نمی کنم کسی بتواند تلاش و کوشش ما را در فصل گذشته زیر سوال ببرد.

4416