آمار و ارقامی خواندنی از دیدار منچستریونایتد - تاتنهام

آمار و ارقامی خواندنی از دیدار منچستریونایتد - تاتنهام

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد و تاتنهام شنبه عصر در الدترافورد به مصاف هم می روند.

به گزارش وبسایت نود، در حساسترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس، تیم های رده دومی منچستریونایتد و تاتنهام در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف هم می روند، تاتنهام هفته گذشته موفق به شکست دادن لیورپول شد ولی منچستریونایتد اولین شکست فصل را مقابل هادرزفیلد متحمل شد. غایب بزرگ اسپرز، هری کین است. منچستریونایتد هم برای این مسابقه همچنان پل پوگبا و زلاتان را در اختیار ندارد.

نگاهی داریم به آمار و ارقامی خواندنی از این جدال حساس:

بازی دو تیم در فصل گذشته لیگ برتر در الدترافورد با پیروزی 1-0 منچستریونایتد پایان یافت، تیم مورینیو با گل مخیتاریان پیروز میدان شد. در بازی برگشت تاتنهام موفق شد 2-1 یونایتد را شکست دهد.

در 186 جدال دو تیم، منچستریونایتد موفق به کسب 87 برد شده است و 49 بازی هم به تساوی انجامیده است.

در 50 جدال یونایتد - اسپرز در لیگ برتر، شیاطین سرخ 32 برد کسب کرده اند. و 11 مسابقه هم با تساوی به پایان رسیده است. اسپرز فقط هفت برد به دست آورده است. سه بازی اخیر دو تیم در الدترافورد در لیگ برتر با پیروزی یونایتد پایان یافته است و اسپرز گلی هم به ثمر نرسانده است.

در 25 بازی اخیر دو تیم در الدترافورد در لیگ برتر، تاتنهام 20 بار طعم تلخ شکست را چشیده است. آن ها فقط دو برد در لیگ برتر در الدترافورد کسب کرده اند.

در صورتی که اسپرز در بازی شنبه پیروز شود، برای اولین بار از سال 1990 به دو برد پیاپی در لیگ مقابل یونایتد می رسد.

یونایتد در پنج مسابقه اخیر خانگی اش در لیگ برتر 5 برد بدست آورده و گلی هم نخورده است. آخرین بار یونایتد در مارچ 2010 هفت برد پیاپی در خانه کسب کرد و گلی هم نخورد.

پوچتینو با تحمل چهار شکست مقابل تیم های مورینیو، بیش از هر کس دیگری مقابل این سرمربی پرتغالی در لیگ جزیره باخته است.

1878