مقایسه هری کین و روملو لوکاکو، کدام یک مهاجم بهتری است؟

مقایسه هری کین و روملو لوکاکو، کدام یک مهاجم بهتری است؟

وبسایت رسمی برنامه نود - رقابت هری کین و لوکاکو در بازی یونایتد - تاتنهام قطعاً جذابیت های زیادی خواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود، در آستانه دیدار حساس منچستریونایتد و تاتنهام در هفته دهم لیگ برتر انگلیس، نگاهی می اندازیم به آمار لوکاکو و هری کین دو مهاجم گلزن دو تیم.

هری کین با درخشش در دیدار مقابل لیورپول، موفق شد به صدر جدول گلزنان لیگ برتر برود. اکنون او با هشت گل زده بهترین گلزن لیگ جزیره است لوکاکو و آگوئرو هم با هفت گل در رده های بعدی هستند.

مقایسه آماری نشان می دهد هری کین به طور متوسط در هر بازی 1.9 شوت بیرون از چارچوب داشته که این آمار برای لوکاکو 1 شوت است. از نظر شوت های درون چارچوب هم، هری کین متوسط 2.4 شوت را به ثبت رسانده و این آمار برای لوکاکو 1.9 است. هر دو بازیکن در گلزنی با پای تخصصی خود عملکرد بهتری داشته اند.

لوکاکو در دقت شوت و درصد گل شدن شوت ها نسبت به هری کین برتری دارد. دقت شوت لوکاکو 65.4 درصد است و این آمار برای کین 55.3 است. درصد گل شدن شوتهای لوکاکو 26.9 و برای هری کین 21.1 است. هر دو بازیکن در این فصل تنها یک گل با ضربه سر به ثمر رسانده اند ولی لوکاکو در جدال های هوایی دو برابر به نسبت هری کین موفق تر بوده است.

لوکاکو در این فصل دو پاس گل ارسال کرده ولی هری کین فعلاً یک پاس گل ارسال کرده است. مهاجم بلژیکی منچستریونایتد به طور متوسط در هر مسابقه 14.4 پاس سالم ارسال کرده است که این آمار برای هری کین 13 پاس در هر مسابقه است.

اما در زمینه دریبل، هری کین بهتر کار کرده است. او به طور متوسط در هر مسابقه 1.5 دریبل موفق داشته ولی این آمار برای لوکاکو 0.7 است. همچنین هری کین در زمینه تکل و لمس توپ در محوطه جریمه حریف نیز بهتر از مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ عمل کرده است.

1878