کروئنکه: می خواهیم سانچر و اوزیل را در آرسنال نگه داریم

کروئنکه: می خواهیم سانچر و اوزیل را در آرسنال نگه داریم

وبسایت رسمی برنامه نود - بنابر گفته های مالک باشگاه آرسنال، احتمال تمدید قرارداد اوزیل و الکسیس سانچز در پایان فصل وجود دارد.به گزارش وبسایت نود، قرارداد مسوت اوزیل و الکسیس سانچز در پایان فصل به اتمام می رسد و این خبر ناراحت کننده ای برای هواداران توپچی های لندن به شمار می رود. آرسن ونگر نیز در مصاحبه خود عنوان کرد که احتمال فروش این دو ستاره در ماه ژانویه و نقل و انتقالات زمستانی نیز وجود دارد.

به گزارش ESPN، ، استن کروئنکه، مالک و سهامدار باشگاه آرسنال معتقد است که اوزیل و سانچز دو ستاره ای هستند که می توانند این باشگاه را به سمت موفقیت سوق بدهند.

کروئنکه طی مصاحبه ای با میرر در این باره گفت:

ما به دنبال جذب فوق ستاره های فوتبال هستیم و همچنین می خواهیم ستاره های تیم خودمان را نیز حفظ کنیم. من بازی هفته گذشته مقابل اورتون را تماشا کردم و این دو ستاره بسیار خوب عمل کردند و من نیز می خواهم قرارداد مسوت اوزیل و الکسیس سانچز را تمدید کنم. ما تمام تلاش خود را برای به خدمت گیری بازیکنان بزرگ و همچنین تمدید با ستاره های تیم خود به کار خواهیم گرفت. من احساس می کنم که آرسنال کیفیت لازم برای رقابت با بزرگان انگلیس را دارد، اما همچنین احساس می کنم که می توانیم در این زمینه بهتر عمل کنیم. من فکر می کنم که ما در ادامه فصل بهتر می شویم.

در ماه های گذشته اخبار زیادی مبنی بر پیوستن الکسیس سانچز و مسوت اوزیل به منچستر سیتی و منچستر یونایتد شنیده می شد. حال استن کروئنکه عقیده دارد که باشگاه می تواند این دو ستاره را حفظ کند.

لندن شهر بسیار خوب و آرسنال باشگاهی بزرگ با مربی با سابقه ای است. ما خرج زیادی برای خرید بازیکنان می کنیم. شما همیشه در این فکر هستید که فقط یک باشگاه خرج زیادی در نقل و انتقالات می کند، اما ما هم واقعا پول زیادی در چند فصل اخیر خرج کرده ایم.

آرسنال در حال حاضر با شانزده امتیاز در رده پنجم لیگ برتر انگلستان قرار دارد. آرسنال هفته آینده روز شنبه میزبان سوانزی می باشد.

4416