دنیزلی: نمی دانم چرا تریم به استقلال نیامد

دنیزلی: نمی دانم چرا تریم به استقلال نیامد

مصطفی دنیزلی دیشب روی خط ویژه برنامه شب های فوتبالی آمد و از بازگشت در دربی معروف با ایمون زاید گفت.

به گزارش "ورزش سه"، ویژه برنامه شب های فوتبالی برای دربی 85 شب گذشته روی آنتن رفت و مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق پرسپولیس روی خط این برنامه آمد.

دنیزلی در مورد دربی معروفی که با هت تریک ایمون زاید از باخت دو بر صفر یک برد ساخت گفت: ایمون زاید تا قبل از آن بازی فقط یک بار برای ما بازی کرده بود. اما وقتی شما قصد داری بازیکنی را به میدان بفرستی قطعا توقعاتی را از او داری. از طرفی وقتی در یک بازی از حریف عقب می افتی، به عنوان سرمربی به دنبال راه حل می گردی. وقتی دو بر صفر عقب افتادیم و یک بازیکن ما هم از زمین اخراج شد، زاید را به زمین فرستادم تا تغییری در بازی بدهم.

وی افزود: همیشه برگرداندن نتیجه بازی از دقیقه 70 به بعد کار بسیار دشواری است به خصوص وقتی که تیمت یک بازیکن کمتر داشته باشد. ولی ما کار دشواری را به خوبی انجام دادیم.

دنیزلی در مورد شهرآورد 85 پایتخت نیز گفت: واقعا نمی توان نتیجه بازی را پیش بینی کرد؛ اما می توانم بگویم پرسپولیس و استقلال بهترین و پرطرفدارترین تیم های ایران هستند، برای همین همه توقع یک دربی جذاب را دارند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه همیشه به ارائه فوتبال زیبا معروف بوده نیز اعلام کرد: با ارائه فوتبال زیبا شما یک یا دو بازی را می توانی موفق باشی و با کسب نتیجه همراه بشوید؛ اما برای تداوم موفقیت باید همیشه به نتیجه فکر کنی و در کنار فوتبال تماشاگرپسند نتیجه را هم کسب کنی.

دنیزلی از مشاوره اش به فاتح تریم خبر داد و گفت: وقتی از طرف استقلالی ها برای تریم پیشنهاد آمد، من با او صحبت کردم و اطلاعات خیلی خوبی در مورد ایران و فوتبال ایران به او دادم. من حرف های خیلی خوبی در این باره زدم و از شرایط تیم استقلال گفتم؛ اما واقعا نمی دانم چرا بعد از آن هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی در پایان صحبت هایش برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال آروزی موفقیت کرد و از اینکه نزد هواداران دو تیم همیشه محبوب بوده، ابراز خرسندی نمود.