بوفون: ایتالیا باید به جام جهانی صعود کند

بوفون: ایتالیا باید به جام جهانی صعود کند

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم ملی ایتالیا تاکید کرده این تیم باید به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یابد.

به گزارش وبسایت نود، جیانلوئیجی بوفون که در مراسم بهترین های فیفا به عنوان بهترین دروازه بان سال ۲۰۱۷ انتخاب شد در مصاحبه با وبسایت رسمی فیفا عنوان کرده تیم ملی ایتالیا چاره ای جز شکست سوئد در مرحله پلی آف جام جهانی و صعود به این رقابت ها ندارد. 

بوفون به وبسایت فیفا گفته:

حضور در جام جهانی هدف مهمی برای من و فوتبال ایتالیا است. به خاطر تاریخ و جایگاهی که فوتبال در کشورمان دارد باید به جام جهانی راه یابیم. بازی های پلی آف سخت خواهد بود اما باید صعود کنیم. سوئد فوتبال سطح بالایی بازی می کند و حریف سختی خواهد بود. تنها با تلاش کردن و ارائه بهترین بازی مان می توانیم سوئد را حذف کنیم. اگر آماده نباشیم، به راحتی شکست می خوریم. برای سوئد احترام زیادی قائل هستم و کنجکاوم که بدانم این دو بازی چگونه پیش خواهد رفت.

نمی توانم بگویم از اینکه بهترین دروازه بان تاریخ شناخته شوم بدم می آید اما من نمی توانم در این مورد نظر بدهم. هر کسی می تواند بهترین را برای خودش انتخاب کند. برای عده ای ممکن است بهترین باشیم و برای عده ای ممکن است بهترین نباشم. کارنامه و آمارم برای خودشان صحبت می کنند. طبیعتا هر چه به پایان دوران بازی تان نزدیک می شوید به افتخارات و دستاوردهایتان بیشتر فکر می کنید. 

به ۲۰ سال حضورم در تیم ملی افتخار می کنم و امیدوارم بیست و یکمین سال هم به خوبی پیش برود. فکر می کنم بازی برای یکی از مهمترین تیم های ملی، حفظ کیفیت بالای بازی و آماده ماندن از نظر ذهنی و جسمانی برای مدتی طولانی دستاورد استثنایی است. 

۲۰۳۱