دیداری که به یکباره حساس و حیثیتی شد

دیداری که به یکباره حساس و حیثیتی شد

روز جمعه تیم خونه به خونه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر باید از شاگردان مرزبان پذیرائی کند. دیداری که تحت تاثیر درگیری در تمرین تیم خونه به خونه قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه یکی از خبرهای حاشیه ای فوتبال کشور درگیری در محل تمرین تیم فوتبال خونه به خونه بود؛ جایی که لیدرهای باشگاه با برخی بازیکنان تیم درگیر شدند و تمرینات این تیم را مختل کردند. البته دلیل این کار آنها همچنان نامشخص است!

این اتفاق منجر به قهر نکونام و کادر فنی اش شد و آنها بلافاصله وسایلشان را جمع کردند و به تهران برگشتند.

در همین حین مالک باشگاه خونه به خونه در مصاحبه ای علیرضا مرزبان را دلیل این اتفاقات دانست و معتقد بود که لیدرها با حمایت مرزبان تمرینات تیمش را مختل کرده اند؛ البته حسن زاده یک روز بعد در مصاحبه ای دیگر صحبت هایش را تعدیل کرد و عنوان کرد که منظورش سال گذشته بوده که مرزبان هدایت تیمش را بر عهده داشته است. سال گذشته مرزبان پس از کسب نتایجی که مورد نظر ملک باشگاه نبود، از تیم کنار گذاشته شد و دست نشان جانشین او شد.

وقتی قرعه سیاه جامگان و خونه به خونه توسط احمدرضا عابدزاده از گوی بیرون آمد، مهم ترین نکته این دیدار بازگشت اکبر میثاقیان به بابل بود که پیش تر هدایت آنها را برعهده داشت، اما حالا و پس از حواشی چند روز اخیر ابعاد ماجرا تغییر کرده است.

خونه به خونه در شرایطی روز جمعه باید به میدان برود که همه چیز تحت تاثیر درگیری چند روز اخیر و مصاحبه های پس از آن قرار دارد. جواد نکونام امروز با انتشار بیانیه ای به تیم بازگشت تا تیمش را برای این دیدار آماده کند، اما قطعا بازگشت مرزبان که فصل گذشته با ناراحتی از این تیم جدا شد و مصاحبه های اخیر مدیریت باشگاه خونه به خونه باعث به وجود آمدن شرایط خاصی در این دیدار شده است، که البته باید تا روز جمعه منتظر باشیم و ببینیم این دیدار در ورزشگاه هفت تیر بابل که معمولا کم حاشیه هم نیست، چه سرنوشتی خواهد داشت.