تاتنهام 4-1 لیورپول؛ تحقیر شاگردان کلوپ در ومبلی

تاتنهام 4-1 لیورپول؛ تحقیر شاگردان کلوپ در ومبلی

وبسایت رسمی برنامه نود - تاتنهام شکست سخت دیگری را به لیورپول تحمیل کرد.

به گزارش وبسایت نود، در بازی حساس هفته نهم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام یکشنبه شب در ومبلی میزبان لیورپول بود، این مسابقه با قضاوت آندره مارینه برگزار شد.

15 دقیقه ابتدایی مسابقه از آن تاتنهام بود، یاران پوچتینو به خوبی از ضعف دفاعی لیورپول نهایت استفاده را بردند و در همان 12 دقیقه نخست به دو گل رسیدند. دقیقه 4 بازی، یک پرتاب اوت از سمت راست، با فرار هری کین و تیزهوشی این بازیکن همراه شد و ضربه وی بعد از عبور از مینیوله وارد دروازه شد و بازی 1-0 شد. دقیقه 12 بازی، پرتاب دست بلند لوریس، بار دیگر با تیزچنگی هری کین و اشتباه لوورن همراه شد و این بازیکن ملی پوش با یک پاس عالی سون را صاحب توپ کرد و او هم بازی را 2-0 کرد.

اما دقیقه 24 بازی، صلاح با یک فرار از سمت راست، توانست یکی از گل های خورده را جبران کند، بعد از این گل لیورپول قدری روحیه گرفت و به تلاشش برای زدن گل مساوی ادامه داد ولی در آخرین لحظه نیمه اول، بار دیگر اشتباه در خط دفاع به این تیم ضربه زد و ضربه تمام کننده دله الی بازی را 3-1 کرد.

اشتباهات لیورپول در نیمه دوم ادامه داشت، این بار نوبت به مینیوله رسید، او در دقیقه 56 واکنش خوبی روی توپ ارسالی نداشت، فرصت به هری کین رسید و این بازیکن هم کار را تمام کرد تا بازی 4-1 شود و در نهایت این مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید.

لیورپول اکنون در جایگاه نهم است، تاتنهام هم با 20 امتیاز و تفاضل گل کمتر، در جایگاه سوم ایستاده است.

1878