رایولا: زلاتان تا 40 سالگی همینطور به درخشش خود ادامه می‌دهد

رایولا: زلاتان تا 40 سالگی همینطور به درخشش خود ادامه می‌دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - رایولا درباره ادامه همکاری اش با زلاتان صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، در حالی که زلاتان بعد از مصدومیت سخت در ماه آپریل، کم کم به شرایط بازی برمیگردد و به زودی دوباره وارد میادین خواهد شد، مینو رایولا مدیر برنامه وی درباره درخشش زلاتان در سطح اول صحبت کرده است. او اعتقاد دارد زلاتان تا 40 سالگی همینطور به خوب بازی کردن، ادامه خواهد داد. رایولا درباره شرایط موکلش چنین می گوید:

قوای زلاتان بسیار زیاد است، او می تواند حداقل 5 یا 6 سال دیگر بازی کند. نمی گذارم دست از کار بکشد، حالا نوبت آن رسیده که او برایم کار کند. سال ها من برای او کار کرده ام و حالا ایبرا باید برایم کار کند. نوبت من رسیده است. بچه هایم بزرگ شده اند و به پول نیاز دارم. قرار شده از حالا تا 5 سال بعد، او برایم کار کند. حقوق را من می گیرم و کمیسیونش را زلاتان.

حقیقت دارد که پزشکان می خواهند روی زانوی زلاتان تحقیق کنند. دکتر می گفت، تصورش واقعاً سخت است که بعد از دورانی طولانی در سطح اول فوتبال حرفه ای، زلاتان چنین زانویی دارد. دکتر که با ورزشکارانی از سراسر دنیا کار کرده و با تیم فوتبال آمریکایی هم کار می کند، زانویی مشابه زانوی زلاتان در طول 40 سال فعالیت کاری اش ندیده است.

1878