گابریل ژسوس: منچستر سیتی به سبک برزیل بازی می کند؛ افتخار می کنم که زیر نظر گواردیولا هستم

گابریل ژسوس: منچستر سیتی به سبک برزیل بازی می کند؛ افتخار می کنم که زیر نظر گواردیولا هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی تیم منچستر سیتی می گوید که سبک بازی این تیم آزادانه و به نوعی شبیه تیم ملی برزیل است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم پپ گواردیولا با اختلاف دو امتیازی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و از 8 بازی نخست خود 7 پیروزی به دست آورده و 29 گل به ثمر رسانده است. ژسوس که طی 7 بازی 6 گل به ثمر رسانده و با عملکرد درخشان خود در لیست سه نامزد نهایی پسر طلایی 2017 قرار گرفته، در مصاحبه با Sky Sports گفت:

بله، تقریباً شبیه فوتبال برزیل است. در برزیل وقتی با تعداد گل های بالا پیروز می شویم بازیکنان تمایل دارند که بیشتر فانتزی بازی کرده و بازیگوشی کنند. آنها شروع به پریدن می کنند و کم و بیش آن حس را می دهد. به نظر می رسد که پایان بسیار خوبی برای پیروزی در مسابقات است. به عنوان بازیکنان، خیلی لذت می بریم و درون زمین هم چنین حسی داریم.

مشخصاً از بازی در اینجا خیلی لذت می برم. من فردی آرام و آسوده هستم اما در زندگی شهری دلتنگ چیز هایی می شوم که در مقایسه با برزیل به آن عادت کرده بودم. اما خیلی خوشحالم و سیتی را بهتر و بهتر می شناسم.

پپ گواردیولا مربی بسیار جاه طلبی است، و به همین خاطر توانسته تمام این عناوین را در طول دوران مربیگری اش فتح کند. خیلی خوشحالم که شانس تمرین کردن زیر نظر او را پیدا کرده ام و خیلی افتخار می کنم که توانسته ام زیر نظرش رشد کنم. امیدوارم که بتوانیم در کنار هم ادامه دهیم و حتی بیشتر از این پیشرفت کنیم.

من کار کردن در کنار آگوئرو را هم خیلی دوست دارم. او پسر فوق العاده ای است و همه می دانیم که چطور بازیکنی است. خیلی از او حمایت می کنم.

1771