آلوز: جاه طلبی پاریسن ژرمن نظرم را در مورد انتقال به منچستر سیتی عوض کرد

آلوز: جاه طلبی پاریسن ژرمن نظرم را در مورد انتقال به منچستر سیتی عوض کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - دنی آلوز، مدافع برزیلی پاریسن ژرمن در تابستان در حالی که با منچسترسیتی به توافق رسیده بود ناگهان مسیرش را عوض کرد و با پاریسن ژرمن قرارداد بست.به گزارش وبسایت نود، آلوز در مصاحبه با لوپاریزین در این باره که چرا پی اس جی را انتخاب کرده است صحبت کرد:

جاه طلبی پاریسن ژرمن باعث نغییر نظر من شد. ریاکار نیستم و قطعا حضور دوستانم هم در این تصمیم تاثیرگذار بود چرا که دوستان زیادی در رختکن پی اس جی دارم. آنها قطعا در تصمیم من نقش داشته اند. قراردادم را با یوونتوس فسخ کرده بودم و تقریبا با منچسترسیتی به توافق رسیده بودم اما ناگهان دوستانم، باشگاه و هیئت مدیره پی اس جی ظاهر شدند. آنها به من در مورد پی اس جی، اهدافشان و برنامه هایشان صحبت کردند.

آلوز در این باره که چند هفته بعد از انتقالش به پی اس جی، دوست صمیمی اش نیمار هم به این تیم ملحق شد، اظهار داشت:

می دانستم که نیمار می خواهد از بارسا برود. از زمان حضور او در اردوی برزیل در ماه ژوئن از تصمیم او خبر داشتم. هر دوی ما چالش های جدید را دوست داریم. به نیمار گفتم که در تصمیم گیری آزاد است اما زمانی که به اردوی بارسلونا در پیش فصل ملحق شد تردیدهای بیشتر شدند. در آن زمان فکر نمی کردم دوباره هم تیمی شویم اما شرایط عوض شد. او به پی اس جی آمد و خیلی خوشحال است. من و او می خواهیم با هم دست به کارهای بزرگی بزنیم و از گذشته هم موفق تر باشیم. در مورد بحث او و کاوانی بزرگنمایی زیادی صورت گرفت. من مثل برادر نیمار هستم. با کاوانی هم اختلافی ندارم. من توپ را برداشتم تا خودم کاشته را بزنم اما کاوانی و نیمار هم توپ را می خواستند. این اتفاق مربوط به گذشته است و مشکلی وجود ندارد. اختلاف نظر برای یک تیم خوب است.

1140