رئال مادرید برای خرید هری کین، گرت بیل را پیشنهاد می کند

رئال مادرید برای خرید هری کین، گرت بیل را پیشنهاد می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - مراسم ناهاری که مدیران دو باشگاه تاتنهام و رئال مادرید قبل از جدال در لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو صرف کردند، ممکن است با آغاز بحث انجام یک انتقال تاریخی ماندگار شود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بعد از این جلسه بود که صحبت هایی مبنی بر ارزش 200 میلیون یورویی هری کین 24 ساله (با 112 گل در لیگ برتر) به گوش رسید. اما وقتی جزئیات این گفتگو به بیرون درز کرد، Sun و Mirror مدعی شدند که دنیل لوی به فلورنتینو پرز اعلام کرده که کین را با مبلغی ارزان تر از انتقال نیمار به پاریسن ژرمن (222 میلیون یورو) نمی فروشد.

حالا فرناندو بورگوس، خبرنگار Onda Cero جزئیات بیشتری از این گفتگو را فاش کرده است. طبق گفته این ایستگاه رادیویی، رئال مادرید به طور رسمی قیمت هری کین را پرسیده است. "پاسخ این بود که او 200 میلیون یورو ارزش دارد، و روزنامه Times نیز همین را منتشر کرد." در این صورت رئال مادرید به فکر معاوضه او با گرت بیل و بورخا مایورال افتاده، که بازیکن اسپانیایی از نظر مادریدی ها 30 میلیون یورو می ارزد.

طبق گزارش این منابع، پوچتینو، سرمربی تاتنهام نسبت به جذب مایورال علاقه مند است. او دو سال قبل هم مایورال را می خواست، که او راهی ولفسبورگ شد. گفته می شود که حالا رئال مادرید باور خود به گرت بیل را از دست داده و امسال آخرین فرصت درخشش برای ستاره ولزی است. در صورتی که رئال مادرید قصد جذب هری کین را داشته باشد، تاتنهام یا چلسی، مقاصد احتمالی برای گرت بیل خواهند بود.

1771