گروه C لیگ قهرمانان؛ تساوی چلسی مقابل رم و اتلتیکو مقابل قره باغ

گروه C لیگ قهرمانان؛ تساوی چلسی مقابل رم و اتلتیکو مقابل قره باغ

وبسایت رسمی برنامه نود - از گروه C رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هفته سوم، تیم اتلتیکو مادرید در دیداری که زودتر از سایر بازی ها برگزار شد مقابل قره باغ 10 نفره به تساوی 0-0 دست یافت و چلسی در خانه مقابل رم با نتیجه پر گل 3-3 متوقف شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، با این نتایج جدول گروه C بدون تغییر باقی ماند و تیم چلسی با 7 امتیاز در صدر، رم با 5 امتیاز دوم و اتلتیکو مادرید با 2 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

در دیدار نخست امشب که از ساعت 19:30 در ورزشگاه خانگی تیم آذربایجانی برگزار شد، نماینده این کشور در حالیکه از دقیقه '75 هم 10 نفره شده بود، موفق شد شاگردان سیمئونه را متوقف کند؛ به این ترتیب اتلتیکو مادرید در 3 دیدار باقی مانده کار سختی برای صعود به مرحله بعد خواهد داشت.

در دیگر بازی این گروه میان تیم های چلسی و رم در ورزشگاه استمفورد بریج، چلسی با وجود شروع خوبی که داشت، در نهایت تنها موفق شد که از شکست فرار کند. در دقیقه '11 داوید لوئیز گل اول چلسی را به ثمر رساند؛ هافبک-مدافع برزیلی با شوتی زیبا از پشت محوطه دروازه رم را باز کرد. در دقیقه '37 ادن هازارد گل دوم را به ثمر رساند؛ روی یک ضدحمله، موراتا از سمت چپ توپ را به داخل محوطه فرستاد تا هازارد با شوتی تک ضربه حساب کار را 2-0 کند. در دقیقه '40 کولاروف بعد از یک دریبل دو طرفه زیبا و شوتی زیباتر که راهی کنج دروازه شد، اختلاف را به حداقل رساند تا نیمه اول با نتیجه 2-1 پایان یابد.

اما در نیمه دوم شاهد افول چلسی و شروع طوفانی شاگردان دی فرانچسکو بودیم؛ در دقیقه '64 پاس پشت دفاع فازیو از میانه میدان با والی تماشایی ژکو به زیبایی وارد دروازه کورتوا شد. در دقیقه '70 روی ضربه ایستگاهی ارسالی کولاروف، ژکو با ضربه سر گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند تا چلسی در آستانه شکست قرار بگیرد؛ اما در دقیقه '75 هازارد هم مثل ژکو دبل کرد و بازی را به تساوی کشاند؛ ارسال پدرو از سمت راست با ضربه سر ستاره بلژیکی وارد دروازه رم شد تا بازی با تساوی 3-3 پایان یابد.

1771