گروه اول لیگ قهرمانان؛ سومین برد منچستریونایتد و پیروزی بازل در روسیه

گروه اول لیگ قهرمانان؛ سومین برد منچستریونایتد و پیروزی بازل در روسیه

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد به روند بردهایش در لیگ قهرمانان ادامه داد.

به گزارش وبسایت نود، چهارشنبه شب با انجام دو بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در گروه اول به پایان رسید. در بازی حساس از گروه اول، بنفیکا در ورزشگاه لوز شهر لیسبون میزبان منچستریونایتد بود. دو تیم با شرایط متفاوتی پای به این مسابقه گذاشتند، بنفیکا در دو بازی قبلی خود شکست خورده بود و یونایتد شش امتیاز گرفته بود.

بازی در سی دقیقه ابتدایی بسیار کند و کم هیجان دنبال شد، اما یونایتد در 15 دقیقه پایانی نیمه نخست فشار بیشتری به حریف آورد ولی تلاش تیم مورینیو برای گلزنی کافی نبود. با شروع نیمه دوم فشار یونایتد ادامه داشت و اگرچه این تیم به موقعیت های خیلی خوبی نمی رسید ولی تیم برتر میدان بود. رشفورد چند بار در سانتر از جناحین فضای پشت دروازه بان جوان بنفیکا را هدف گرفت تا این که بالاخره با تیزهوشی توانست در دقیقه 65، از روی ضربه آزاد دروازه حریف را باز کند و یونایتد به گل اول برسد.

بعد از این گل، یونایتد سعی کرد بازی را کنترل کند، بنفیکا هم اگرچه به دنبال جبران بود ولی توان لازم را برای نزدیک شدن به دروازه یونایتد نداشت، آن ها چند بار با شوت از راه دور شانس خود را امتحان کردند که ثمری نداشت، در نهایت بنفیکا در حالی بازنده زمین را ترک کرد که یک شوت درون چارچوب هم نداشت. در وقت های اضافه بازی هم لوئیزائو با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا بازی برگشت را از دست بدهد.

در دیگر مسابقه گروه اول، بازل در روسیه موفق شد زسکامسکو را با گل های ژاکا و ابرلین 2-0 شکست دهد تا دومین برد خود را کسب کند و شش امتیازی شود و در جایگاه دوم قرار گیرد. به این ترتیب منچستریونایتد در پایان دور رفت، با 9 امتیاز صدرنشین مقتدر است و بنفیکا در عین تعجب، با صفر امتیاز در رده آخر قرار گرفته است.

1878