گروه D لیگ قهرمانان؛ پیروزی بارسلونا یوونتوس مقابل حریفان

گروه D لیگ قهرمانان؛ پیروزی بارسلونا یوونتوس مقابل حریفان

وبسایت رسمی برنامه نود - از گروه D رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم بارسلونا در خانه موفق شد از سد المپیاکوس عبور کرده و 9 امتیازی شود و یوونتوس در خانه مقابل اسپورتینگ پیروز شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، پیروزی 3-1 بارسلونای 10 نفره مقابل المپیاکوس در غیاب کریم انصاری فرد، به معنی صدرنشینی قاطعانه این تیم بود و یوونتوس با پیروزی 2-1 مقابل اسپورتینگ لیسبون، با 6 امتیاز به رده دوم صعود کرد.

در دیدار دو تیم بارسلونا و المپیاکوس در ورزشگاه نیوکمپ، ابتدا در دقیقه '18 توسط دیمیتریس نیکولائو به ثمر رسید؛ ارسال تک ضرب دلوفئو از سمت راست در میانه راه به پای بازیکن حریف برخورد کرد و وارد دروازه شد. در دقیقه '42 جرارد پیکه با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا ظاهراً کار بارسلونا سخت شود.

با شروع نیمه دوم اما ماسکرانو به جای دلوفئو به بازی آمد و نشانه ای از ضعف در تیم والورده به چشم نمی خورد و آنها در دقیقه '61 توسط مسی و از روی یک ضربه ایستگاهی زیبا به گل دوم رسیدند. در دقیقه '64 دینیه گل سوم را هم به ثمر رساند؛ مسی از سمت راست دفاع حریف را بهم ریخت و پاس به بیرون داد که دینیه از راه رسید و با شوتی زمینی توپ را به گوشه دروازه فرستاد. در دقیقه '90 المپیاکوس یکی از گل های خورده را توسط نیکولائو جبران کرد اما در نهایت چیز جز شکست حاصل تیم یونانی نشد و بازی با نتیجه 3-1 پایان یافت.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم یوونتوس موفق شد در لحظات پایانی از سد اسپورتینگ عبور کند؛ شاگردان آلگری ابتدا در دقیقه '12 با گل به خودی ساندرو عقب افتادند؛ ضربه بازیکن اسپورتینگ در موقعیت تک به تک توسط بوفون برگشت داده شد و توپ برگشتی به پای ساندرو خورده و وارد دروازه خودی شد. در دقیقه '29 پیانیچ با یک ضربه ایستگاهی زیبا بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه '84 هم ماریو مانژوکیچ گل دوم را به ثمر رساند؛ داگلاس کاستا به بازی آمد و بلافاصله توپی را از سمت چپ فرستاد تا مانژوکیچ با ضربه سر حساب کار را 2-1 کند. به این ترتیب یووه با 6 امتیاز در رده دوم بالاتر از اسپورتینگ 3 امتیازی قرار گرفت.

1771