مورینیو مذاکرات ابتدایی برای تمدید قراردادش با منچستریونایتد را آغاز کرده است

مورینیو مذاکرات ابتدایی برای تمدید قراردادش با منچستریونایتد را آغاز کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو احتمالاً به زودی قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید می کند.

به گزارش وبسایت نود، اگرچه ژوزه مورینیو روز سه شنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل بنفیکا، تمدید قرارداد با شیاطین سرخ را رد کرده بود، ولی بعد از گزارش چند رسانه بریتانیایی، حالا ESPN هم مدعی شده است که گفتگوهای ابتدایی برای تمدید قرارداد مورینیو آغاز شده است.

مورینیو تابستان 2016 با عقد قراردادی سه ساله هدایت شیاطین سرخ را به عهده گرفت و البته بندی در قرارداد وی برای تمدید یک ساله آن به صورت خودکار وجود دارد. طبق اعلام این منبع، هر دو طرف عجله ای برای تمدید قرارداد ندارند و به تازگی مذاکرات آغازین، شروع شده است. یونایتد هم ترسی نسبت به از دست دادن مورینیو ندارد و تصور نمی کند حضور وی در پاریسن ژرمن، فعلاً بحثی جدی باشد.

این در شرایطی است که مورینیو در صحبت های اخیر خود از پاریس تعریف کرده بود و البته به طور جدی عنوان کرده بود قرار نیست در یونایتد بازنشست شود. مورینیو چنین گفته بود:

فکر کنم شما رسانه های انگلیس بهتر از همه درباره آینده من بدانید چون یک روز می گویید قرار است قراردادی ۵ ساله به ارزش سالی ۱ میلیارد پوند با منچستریونایتد امضا کنم و یک روز می گویید قرار است از منچستر به پاریس بروم. پاسخ سوال شما این است که اتفاقی رخ نداده است. من قراردادی ۵ ساله با منچستر نمی بندم و به پاریس هم نمی روم. من در یونایتد هستم و با این باشگاه قرارداد دارم. تنها بخشی از مصاحبه من با رسانه ها فرانسه که درست منتقل شد همان قسمتی بود که گفتم در منچستریونایتد بازنشسته نمی شوم.

1878