زیدان: تساوی نتیجه عادلانه ای بود؛ لوریس بازیکنان ما را ناامید کرد

زیدان: تساوی نتیجه عادلانه ای بود؛ لوریس بازیکنان ما را ناامید کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - به دنبال تساوی 1-1 خانگی مقابل تاتنهام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل تاتنهام به تساوی 1-1 دست پیدا کرد و با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه باقی ماند. زیزو در پایان بازی گفت:

نمی توانیم از نتیجه راضی باشیم چون همیشه می خواهیم در خانه سه امتیاز را کسب کنیم. فکر می کنم موقعیت هایی داشتیم، به خصوص در نیمه اول، اما دو دروازه بان بسیار خوب مثل ناواس و لوریس درون زمین بودند و باید بپذیرید که دروازه بان ها برای جلوگیری از گلزنی شما درون دروازه می ایستند. نیازی به تجزیه و تحلیل جزئیات بیشتر نیست. ما خوب عمل کردیم و در نهایت تساوی نتیجه عادلانه ای بود.

هر دو دروازه بان 3 یا 4 موقعیت مسلم گلزنی را مهار کردند و این برای من جای تعجب ندارد. لوریس عملکردی که لازم بود را ارائه کرد و برای ما مایه تأسف است که موقعیت های زیادی از دست دادیم. یک امتیاز کسب کردیم و در مجموع نتیجه منصفانه بود. هر بازی سخت است، بخصوص وقتی مقابل تیم هایی قرار می گیرید که مثل تاتنهام خیلی خوب دفاع می کنند. هنگامی که برنده می شوید، همه چیز سخت تر می شود چون استاندارد هایی که تعیین کرده اید، بالاتر رفته و حریفان همیشه مقابل شما با 250% توان بازی می کنند.

موقعیت های گلزنی:

نگران فرصت هایی که از دست دادیم نیستم. بیشتر نسبت به بازیکنان اذیت شدم که به سختی درون زمین می جنگند و عملکردی در سطح بالا ارائه می کنند. برای بازیکنان ناامید کننده است اما فوتبال همین است و حالا باید به فکر بازی روز یکشنبه باشیم. یک بازی دیگر در زمین تاتنهام خواهیم داشت و سعی می کنیم سه امتیاز را در ومبلی کسب کنیم.

نوع سیستم تاتنهام تأثیری بر ما نداشت. نگران حریف نبودیم. می دانیم که هر لحظه می توانیم برای سایر تیم ها مشکل ساز شویم. آنها گل اول را به ثمر رساندند و بعد از آن کمی عقب نشینی کردند. تعجب نکردم که با 5 مدافع و دو مهاجم بازی کردند و فکر می کنم اغلب همینطور بازی می کنند.

اشرف حکیمی:

او یک دفاع کناری بالفطره است، هرچند ناچو هم می تواند در آن پست بازی کند. او با هر بازی رشد می کند، و وقتی بازی می کند عملکرد خوبی دارد و از کار او راضی هستیم. ناچو هم بازی های زیادی انجام داده و همینطور ادامه خواهد داشت.

بنزمـا:

هنوز با او صحبت نکرده ام. دوست داشت که گلزنی کند، اما در صحنه ای که لوریس توپ را مهار کرد، اگر 10 بار دیگر آن صحنه تکرار می شد تنها یک بار آن اتفاق می افتاد و آن امشب بود. کریم به نظرم مثل همیشه است، و هر روز بهتر می شود. او در زمین ختافه گلزنی کرد و امروز هم می توانست گل بزند. صبر نکته کلیدی است و حالا به فکر بازی بعدی هستیم.

1771