گروه H لیگ قهرمانان اروپا؛ تساوی خانگی رئال مادرید مقابل تاتنهام و کمرنگ شدن امید های دورتموند

گروه H لیگ قهرمانان اروپا؛ تساوی خانگی رئال مادرید مقابل تاتنهام و کمرنگ شدن امید های دورتموند

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید در خانه مقابل تاتنهام متوقف شد و دورتموند هم در زمین آپوئل، اولین امتیاز خود در این گروه را کسب کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دورتموند با تساوی خارج از خانه مقابل آپوئل کار خود برای صعود از این گروه را سخت تر کرد و رئال مادرید با تساوی 1-1 خانگی مقابل تاتنهام، به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، صدر جدول را حفظ کرد.

دقیقه '5 رئال مادرید اولین خطر جدی را روی دروازه تاتنهام ایجاد کرد؛ ارسال اشرف به داخل محوطه با ضربه سر رونالدو به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت اما بنزما به شکلی باور نکردنی دروازه خالی پیش روی خود را به بیرون زد! بازی بیشتر در اختیار تیم میزبان بود و این بار ضربه زمینی کریستیانو از گوشه محوطه با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه '19 ضربه سر چکشی و خطرناک هری کین با واکنش عالی ناواس به کرنر رفت. در دقیقه '28 دروازه رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو باز شد؛ ارسال اوریر از سمت راست با اشاره هری کین و سپس برخورد به پای واران وارد دروازه شد تا گل به خودی ثبت شود.

دقیقه '32 بازی ایسکو داخل محوطه صاحب توپ شد و پس از مکثی کوتاه با پای چپ به توپ ضربه زد که لوریس با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه '43 خطای پنالتی اعلام شده روی تونی کروس را رونالدو وارد دروازه تاتنهام کرد تا حساب کار 1-1 مساوی شود. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

در دقیقه '53 روی ارسال کاسمیرو بنزما از چند قدمی دروازه با سر به توپ ضربه زد که لوریس به شکلی باور نکردنی و فوق العاده با پای خود توپ را برگشت داد. لوریس یک تنه مقابل حملات و ضربات بازیکنان رئال مادرید ایستادگی می کرد و این بار در دقیقه '62 شوت محکم رونالدو از داخل محوطه را از زیر طاق به کرنر فرستاد.

در دقیقه '71 این بار نوبت هری کین بود که موقعیتی طلایی را از دست بدهد؛ مهاجم انگلیسی در موقعیت تک به تک به شکلی عجیب توپ را از کنار دروازه به بیرون زد تا نتیجه تغییر نکند. در دقیقه '74 این بار اریکسن داخل محوطه رئال مادرید صاحب موقعیت شد که شوت محکم این بازیکن را باز هم ناواس راهی کرنر کرد.

در نهایت بازی با همین نتیجه پایان یافت تا رئال مادرید و تاتنهام هر دو 7 امتیازی شوند. در دیگر بازی گروه H هم دورتموند مقابل آپوئل به تساوی 1-1 رضایت داد تا با یک امتیاز امید هایش برای صعود از گروه را کمرنگ تر ببیند. تک گل زنبور ها را در این دیدار سوکراتیس به ثمر رساند و گل آپوئل هم روی اشتباهات مکرر و فاحش بورکی، توسط پوته به ثمر رسید.

1771