گروه ششم لیگ قهرمانان؛ صدرنشینی منچسترسیتی با شکست ناپولی در شب پیروزی ارزشمند شاختار

گروه ششم لیگ قهرمانان؛ صدرنشینی منچسترسیتی با شکست ناپولی در شب پیروزی ارزشمند شاختار

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان گواردیولا با شکست ناپولی در صدر جدول گروه ششم لیگ قهرمانان قرار گرفتند. 

به گزارش وبسایت نود، از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه ششم تیم های منچسترسیتی و ناپولی در انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند و شاختار دونتسک هم مهمان فاینورد هلند بود. 

مهمترین بازی این گروه با نتیجه ۲-۱ به سود منچسترسیتی به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا با ۹ امتیاز در صدر قرار بگیرند. سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و توسط رحیم استرلینگ در دقیقه ۹ به گل رسید. تیم میزبان به بازی خوب خودش ادامه داد و در دقیقه ۱۳ توسط ژسوس به گل دوم هم رسید. بازی تماشایی سیتی ادامه داشت و این تیم تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت اما شوت زیبای دی بروین از پشت محوطه به تیر دروازه ناپولی برخورد کرد. 

 ناپولی در اواخر نیمه اول به دلیل خطای واکر روی آلبیول صاحب یک ضربه پنالتی شد اما ادرسون توانست ضربه مرتنز را مهار کند. ناپولی نیمه دوم را خوب شروع کرد و در دقیقه ۷۱ به دلیل خطای فرناندینیو روی آلان صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد که این بار دیاوارا پشت نوپ ایستاد و دروازه ادرسون را باز کرد. تلاش های تیم مهمان در ادامه به نتیجه نرسید تا این بازی با پیروزی منچسترسیتی تمام شود. 

در دیگر بازی این گروه تیم شاختار دونتسک که از دقیقه ۷۵ با ده نفر بازی می کرد با نتیجه ۱-۲ مقابل فاینورد پیروز شد تا با ۶ امتیاز در رده دوم گروه قرار بگیرد.   

 ۲۰۳۱