گروه پنجم لیگ قهرمانان؛ آتش بازی لیورپول در اسلوونی، شکست سنگین سویا

گروه پنجم لیگ قهرمانان؛ آتش بازی لیورپول در اسلوونی، شکست سنگین سویا

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول در مقابل ماریبور به پیروزی 7-0 رسید.

به گزارش وبسایت نود، شب سوم از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه پنجم مسابقات، با پیروزی پر گل لیورپول در اسلوونی و شکست سنگین سویا در روسیه به پایان رسید.

لیورپول که در دو بازی نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا به دو تساوی رسیده بود، در مسابقه سوم در مقابل ماریبور اسلوونی قرار گرفت و موفق شد با نتیجه سنگین و عجیب 7-0 رقیب خود را شکست دهد. توفان 20 دقیقه ای لیورپول در نیمه اول، سه گل برای این تیم به همراه داشت، دقیقه 4 صلاح ساخت و فرمینو بازی را 1-0 کرد، دقیقه 13، نوبت به کوتینیو رسید که گلزنی کند، سپس صلاح این بار در نقش گلزن ظاهر شد، او در دقیقه 19 روی پاس فرمینو بازی را 3-0 کرد. پیش از پایان نیمه اول در دقیقه 40، مورنو ساخت و صلاح بازی را 4-0 کرد.

درخشش لیورپول در نیمه دوم نیز ادامه داشت، دقیقه 54 کوتینیو سازنده بود و فرمینو گل دوم خودش را به ثمر رساند. دقیقه 86 چمبرلین موفق شد با پاس استوریج بازی را 6-0 کند و سرانجام در دقیقه 90 بازی، آرنولد گل هفتم لیورپول را به ثمر رساند تا تیم کلوپ به اولین برد خودش در این فصل از لیگ قهرمانان برسد. لیورپول با این برد، 5 امتیازی شد و به صدر رفت. ماریبور هم با یک امتیاز و تفاضل گل منفی ده در رده آخر گروه است.

در دیگر بازی این گروه، اسپارتاک مسکو دست به کار بزرگی زد و در خانه خود سویا اسپانیا را 5-1 شکست داد. پرومس دو بار، ملگارخو، گلوشاکوف و آدریانو گلزنان تیم روسی بودند و کیائر فقط یکی از گل های خورده را جبران کرد تا با این نتیجه سویا به رده سوم گروه پنجم سقوط کند.

1878