عملکرد برترین گلزنان لیگ هفدهم در تاریخ لیگ برتر

عملکرد برترین گلزنان لیگ هفدهم در تاریخ لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - جدول برترین گلزنان رقابت های لیگ برتر نام محمد قاضی مهاجم این فصل پدیده مشهد را به عنوان بهترین گلزن تا پایان هفته نهم نشان می دهد.

به گزارش وب سایت نود، پس از محمد قاضی که 6 گل زده را به نام خود ثبت کرده، مهاجمان ذوب آهن و نفت تهران قرار دارند؛ مرتضی تبریزی و عیسی آل کثیر 5 گله هستند و به طور مشترک در جای دوم قرار دارند. در رده سوم هم علی علیپور، مهدی طارمی، مرتضی آقاخان، محمد ایران پوریان و جلال الدین علی محمدی با 4 گل زده قرار دارند. در ادامه قصد داریم وضعیت این بازیکنان در جدول کلی برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر را بررسی کنیم.

محمد قاضی در لیگ هشتم اولین گل خود را به ثمر رساند؛ این بازیکن طی 9 فصل گذشته که در تیم های مختلفی حضور داشت، 56 بار گلزنی کرد و با 6 گلی که در رقابت های این فصل زد، جمع گل های خود را به 62 رساند.

مرتضی تبریزی که با پیراهن پاس همدان اولین بازی اش در لیگ برتر را انجام داد، در این تیم نتوانست در لیگ برتر گلزنی کند. این مهاجم همدانی در لیگ برتر 26 گل به ثمر رسانده بود که تمام گل های او با پیراهن ذوب آهن به ثمر رسید. با 5 گلی که تبریزی تا هفته نهم رقابت های این فصل به ثمر رسانده، در لیگ برتر 31 گله شد.

دیگر مهاجم 5 گله این فصل عیسی آل کثیر است؛ این بازیکن طی دو فصل قبلی در نفت تهران، دو بازی به طور کامل در ترکیب تیمش حضور داشته، در 24 بازی به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده و در 6 بازی هم جای خودش را به بازیکن جانشین دیگری داده است. با وجود این، آمار گلزنی آل کثیر در دو فصل گذشته اصلاً قابل قبول نیست. او فقط دو گل زده داشت، و با پنج گلی که در لیگ هفدهم به حریفان زده، مجموع گل های زده خودش در لیگ برتر را به عدد هفت رساند.

آمار کلی گلزنان 4 گله لیگ هفدهم در تاریخ لیگ برتر با احتساب گل زده در لیگ هفدهم هم به این صورت است؛ مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس شمار گل های خود را به 46 رساند، همبازی او در پرسپولیس یعنی علی علیپور در تاریخ لیگ برتر 18 گله شد که 3 گل علیپور در زمان حضورش در راه آهن به ثمر رسید. مرتضی آقاخان هم در لیگ برتر 10 گل برای تیمش زده، و گل زیبای جلال الدین علی محمدی در دیدار برابر سیاه جامگان، بیست و پنجمین گل این بازیکن در لیگ برتر بود.

2081