لیگ یک/ بابل در حسرت دو پنالتی از دست رفته

لیگ یک/ بابل در حسرت دو پنالتی از دست رفته

از بازی های هفته نهم لیگ دسته اول تیم های خونه به خونه بابل و ماشین سازی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی از ساعت 15 آغاز شد و مشخص بود بابلی ها به دلیل میزبان بودن به دنبال سه امتیاز این بازی بودند تا بتوانند خود را به جمع مدعیان اضافه کنند و به همین دلیل از همان ابتدای بازی حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند و در دقیقه 24 توانستند به یک ضربه پنالتی دست پیدا کنند اما بهترین موقعیت برای پیش افتادن بابلی ها از دست رفت و پرویز کریمی دروازه بان ماشین سازان موفق شد ضربه روح الله باقری را مهار کرد و در ادامه نیز دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اما در نیمه دوم بابلی ها بسیار بیشتر از نیمه اول به دنبال گلزنی بودند. آنها باز هم برنامه های خود در رسیدن به دروازه حریف تبریزی را داشتند و اتفاقا در دقیقه 63 یک بار دیگر به پنالتی رسیدند اما در کمال ناباوری این ضربه را هم از دست دادند و جالب اینکه این بار هم پرویز کریمی موفق به مهار ضربه بابلی ها شد او این بار موفق شد مهدی خیری را ناکام کند.

در ادامه نیز بازی هجومی خونه به خونه و بازی تدافعی ماشین سازی را شاهد بودیم اما در نهایت هیچ گلی را ندیدیم تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد و در روزی که پرویز کریمی با مهار دو ضربه پنالتی ستاره بازی بود شاگردان نکونام ناکامان بزرگ بازی لقب گرفتند و در نهایت بدون امتیاز زمین را ترک کردند.

خونه به خونه با این تساوی 13 امتیازی شد تا موقتا در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرند. اما شاگردان خطیبی 9 امتیازی شدند تا در رده سیزدهم جدول قرار بگیرند.