یوونتوس 1-2 لاتزیو؛ شکست در خانه بعد از دو سال

یوونتوس 1-2 لاتزیو؛ شکست در خانه بعد از دو سال

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس مقابل لاتزیو متحمل شکست 2-1 شد.

به گزارش وبسایت نود، در بازی حساس هفته هشتم سری آ، یوونتوس در خانه خود پذیرای لاتزیو بود، یاران آلگری که تا هفته ششم رقابت پایاپایی با ناپولی در صدر جدول داشتند، بعد از تساوی اخیر در سری آ به دنبال برد در خانه بودند ولی این امر محقق نشد.

یوونتوس در نیمه اول تیم برتر میدان بود، ابتدا در دقیقه 24 این داگلاس کاستا بود که موفق شد دروازه حریف را باز کند و بازی 1-0 شود، سپس هیگواین می توانست اختلاف را دو برابر کند که ضربه وی به تیر دروازه برخورد کرد.

اما نیمه دوم شروع فوق العاده لاتزیو این تیم را به دو گل رساند. ابتدا در دقیقه 47 ایموبیله روی پاس لوئیز آلبرتو بازی را 1-1 کرد و سپس خود این بازیکن در دقیقه 54 با ضربه پنالتی، گل دوم را به ثمر رساند. بعد از این گل دو تیم دست به تعویض هایی زدند، یوونتوس دقیقه هفتم وقت های اضافه به یک پنالتی رسید ولی باز هم دیبالا در گل کردن پنالتی ناکام ماند تا در دومین بازی متوالی سری آ، در گل کردن پنالتی ناموفق عمل کند.

به این ترتیب لاتزیو بعد از 14 سال در سری آ مقابل یوونتوس پیروز شد. یوونتوس هم بعد از دو سال و پشت سر گذاشتن 42 بازی بدون شکست خانگی در لیگ، بالاخره طعم تلخ شکست در خانه را چشید. آخرین بار یووه آگوست 2015 مقابل اودینزه در خانه شکست خورد.

با این نتیجه یوونتوس با 19 امتیاز سوم است، لاتزیو هم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به یووه در رده چهارم است، ناپولی و اینتر در صورت برد در بازی های این هفته می توانند اختلاف را در صدر با یووه افزایش دهند.

1878