اسپالتی: حق با مونتلا است اختلاف اینتر و میلان زیاد نیست

اسپالتی: حق با مونتلا است اختلاف اینتر و میلان زیاد نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - اسپالتی درباره دیدار تیمش مقابل میلان صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، یکشنبه شب اسپالتی سرمربی اینتر برای اولین بار روی نیمکت نراتزروی در دربی دلا مدونینا می نشیند و سرمربی اینتر امیدوار است بازیکنانش بتوانند در قالب یک تیم، سرنوشت ساز عمل کنند:

پیش تر تجربه حضور در دربی رم را داشته ام و حالا می خواهم با تمام وجود دربی دلامدونینا را تجربه کنم. سبک کاری مونتلا را تحسین می کنم. ما دوست همدیگر هستیم، با یکدیگر هم تیمی بودیم، او بازیکن من بود و حالا همکار هم هستیم. با او موافقم که فاصله هفت امتیازی میان اینتر و میلان، به خوبی بازتابنده اختلاف میان دو تیم نیست ولی این تقصیر ما نیست!

داشتن یک خط دفاعی مستحکم، بسیار مهم است ولی منصفانه نیست که بگوییم ما خوش شانس بوده ایم. مردم موقعیت هایی را به یاد می آورند که تیر دروازه نجات مان داده ولی یادشان می رود که همان تیر دروازه مانع گلزنی ما هم شده است. این تیم است که سرنوشت را رقم می زند و نه بازیکنان. ما هم روی پویایی بازیکنان در قالب یک تیم کار می کنیم، یادمان نرود که تیم است که دفاع می کند، تیم است که موقعیت می سازد و گل می زند.

بازیکنان کاملاً از اهمیت و حساسیت دربی آگاهند باید از ظرفیت های خودمان بالاتر برویم و پتانسیل بیشتری را بروز دهیم. هیچ بهانه ای در کار نیست، باید بازیکنان تمام انرژی را در تمرین بگذارند و کاملاً آماده این مسابقه مهم شوند. ما گروهی حرفه ای هستیم که اهمیت لحظات حساس را درک می کنند، نتیجه مان در این فصل بر مبنای همین لحظات حساس رقم می خورد.

1878