مالدینی: امیدوارم ناپولی قهرمان سری آ شود؛ میلان و اینتر هنوز پتانسیل کامل خود را نشان نداده اند

مالدینی: امیدوارم ناپولی قهرمان سری آ شود؛ میلان و اینتر هنوز پتانسیل کامل خود را نشان نداده اند

وبسایت رسمی برنامه نود - پائولو مالدینی در مورد دربی میلان نظر داده و اظهار امیدواری کرد که امسال ناپولی فاتح اسکودتو شود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این هفته بازی های بزرگی در رقابت های سری آ برگزار خواهد شد، و امروز یوونتوس به مصاف لاتزیو می رود و رم با ناپولی دیدار خواهد کرد و فردا شب هم اینتر مقابل میلان قرار می گیرد. مالدینی، اسطوره باشگاه میلان در مصاحبه با Corriere dello Sport گفت:

با توجه به نحوه بازی آنها، که به لطف انجام برخی تغییرات هم هست، ناپولی می تواند مدعی فتح اسکودتو باشد. با اینحال، فراموش نکنید که یوونتوس بیشتر به کنترل تعادل میان لیگ و لیگ قهرمانان عادت کرده است و در نهایت ممکن است بیانکونری قهرمان شود. شخصاً امیدوارم که ناپولی قهرمان سری آ شود، چون فوتبال آنها واقعاً دیدنی و جذاب است.

وی در مورد دربی میلان نیز گفت:

در تابستان امسال میلان 11 بازیکن جدید خرید، بنابراین برای ساخت تیمی واقعی، به زمان نیاز خواهند داشت. اهدافی که در ابتدای فصل به نظر می رسید در دسترس باشند، حالا واقعاً پیچیده شده است. هیچ کدام از دو تیم هنوز پتانسیل کامل خود را نشان نداده اند. اینتر نتیجه می گیرد، اما فوتبال خوبی ارائه نمی کند. میلان هم به غیر از بازی مقابل تیم های کوچک، نتیجه نمی گیرد.

از لحاظ روانی، اینتر برتری دارد. نمی خواهم بگویم که شکست در این دیدار میلان را از کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خارج می کند، اما در آن صورت اختلاف میان روسونری و نراتزوری به 10 امتیاز می رسد.

1771