زیدان: آیا مربی بارسلونا می شوم؟ قلب من سفید است و به رئال مادرید تعلق دارد

زیدان: آیا مربی بارسلونا می شوم؟ قلب من سفید است و به رئال مادرید تعلق دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - یک روز قبل از دیدار با ختافه، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، زیدان که شنبه شب برای صدمین بار روی نیمکت رئال مادرید خواهد نشست، در پاسخ به این سؤال که بهترین و بدترین لحظاتش از زمان هدایت رئال مادرید کدام بوده است، گفت:

بدترین زمانی است که شکست می خورید چون چیزی خوب پیش نرفته است و بهترین لحظه قهرمانی در لالیگا بود. قهرمانی در لیگ مستلزم کار روزمره و سخت است و مهمترین لحظه بود. اینجا از هر لحظه و هر روز لذت می برم. تفاوت میان روز اول و حالا این است که 100 بازی پشت سر گذاشته ام. به همان اندازه شروع کار هیجان زده ام و این تجربه را کسب کرده ام. می توان گفت حتی اگر همه چیز خیلی سریع هم پیش رفت، به ثبات رسیده ام.

انتقال به بارسلونا؟

قلب من سفید است. وقتی بازیکن بودم این اتفاق رخ داد و بعد از مادرید نخواستم که جای دیگری باشم. تنها روی کاری که انجام می دهم تمرکز کرده ام و نه چیزی دیگر.

بیـل:

او هر روز بهتر می شود. هنوز نمی تواند بازی کند. او دو مشکل داشت: اولی در دیدار مقابل دورتموند رخ داد و سپس از ناحیه عضله ران دچار مصدومیت شد. نمی توانم بگویم که کجا و چگونه، اما بهتر است. ما هر روز وضعیت او را زیر نظر داریم. او می خواهد هرچه زودتر برگردد و این خوب است. ما تنها به حال حاضر علاقه داریم. بعد از بازی با دورتموند او تنها خسته شده بود اما دو روز بعد خواست که بازی کند و در آن لحظه بود که در ناحیه عضله ران احساس ناراحتی کرد.

در نهایت این دو مصدومیت متفاوت هستند و اتفاقی است که رخ داده؛ سپس به اردوی ولز ملحق شد و آزمایش انجام داد و متوجه مشکل شدند. حالا تنها باید به او زمان بدهیم. چیزی است که نمی توانیم کنترل کنیم و تنها نکته خوب این است که می خواهد برگردد. من نه دکتر هستم نه فیزیوتراپ؛ به افرادی که اینجا کار می کنند اعتماد دارم. او اولین کسی است که ناراحت شد اما این اتفاقات رخ می دهد و باید قبول کرد. امیدوارم زودتر برگردد.

مصدومیت ناواس و مودریچ:

فکر می کنم مصدومیت کیلور، او را تنها چند روز از میادین دور نگه خواهد داشت. ما وضعیت او را روز به روز دنبال خواهیم کرد اما فکر نمی کنم دوری او طولانی باشد. مصدومیت لوکا کمی جدی تر است چون از ناحیه شانه مصدوم شده و باید ببینیم. کیکو کاسیا بازی خواهد کرد.

بازی اتلتیکو و بارسلونا:

می خواهم در بازی خود پیروز شویم و سپس باید ببینیم که در بازی های دیگر چه اتفاقی رخ می دهد. تنها پیروزی می خواهیم تا فاصله را کم کنیم.

کارواخال:

چون مشکل او قلبی است نمی توانیم سهل انگاری کنیم و باید صبور باشیم. همین. او خوب و آرام است و می داند که پزشکان مراقب او کار خود را بی نقص انجام می دهند. می خواهیم 100% آماده باشد و این نیازمند صبوری است. یک یا دو هفته دیگر به آمادگی کامل می رسد. می خواهد برگردد اما سلامتی او مهمترین چیز است.

1771