سپاهان 2 - سیاه جامگان صفر/ خروج از بحران پس از پنج هفته ناکامی

سپاهان 2 - سیاه جامگان صفر/ خروج از بحران پس از پنج هفته ناکامی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال سپاهان پس از هفته ها ناکامی، سرانجام به یک پیروزی روحیه بخش برابر سیاه جامگان دست یافت تا به بازی های آینده امیدوار باشد. 

به گزارش وب سایت نود، تیم های سپاهان و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان زلاتکو کرانچار موفق به شکست دو بر صفر حریف شدند. در ادامه گزارش بازی را می خوانید. 

سپاهان

لی اولیویرا، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، میلاد سرلک، علی کریمی، حسین پاپی، جلال علی محمدی، مروان حسین و ساسان انصاری

سیاه جامگان

محمد ناصری، محسن آقایی، محمدمهدی عسگری، رضا شربتی، وحید عسگری، سهیل صالحی، مصطفی احمدی، پیام ملکیان، کیوان امرایی، امیرمحمد پناهی و گوران یرکوویچ

شرح بازی

دقیقه 8: جلال الدین علی محمدی برخورد شدیدی با رضا ناصری دروازه بان سیاه جامگان داشت که داور مسابقه بازیکن سپاهان را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 26: اشتباه مدافعان سپاهان در دفع پرتاب اوت بازیکنان سیاه جامگان باعث شد تا فرصت بسیار خوبی در اختیار شاگردان اکبر میثاقیان قرار گیرد اما ضربه نهایی را اولیویرا به خوبی دفع کرد تا تنها یک کرنر نصیب سیاه جامگان شود.

دقیقه 32: علی محمدی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه نه چندان محکم او در اختیار ناصری قرار گرفت. 

دقیقه 35: جدی ترین فرصت گلزنی این بازی توسط مروان حسین از دست رفت. علی کریمی ضربه آزاد زردپوشان را روی سر مروان حسین فرستاد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه 65: علی محمدی پس از آنکه چندین موقعیت گلزنی را از دست داد، سرانجام موفق شد سپاهان را به گل برساند. حسین پاپی روی یک کار تمرین شده، ضربه کرنر را به صورت زمینی به نزدیکی محوطه جریمه فرستاد و علی محمدی هم با یک شوت بسیار خوب موفق شد دروازه تیم سیاه جامگان را باز کند.

دقیقه 78: کیوان امرایی از زاویه بسته ضربه سر بسیار زیبایی به سمت دروازه اولیویرا زد که این توپ به بیرون از زمین رفت. 

دقیقه 80: باز هم کیوان امرایی روی یک ارسال با ضربه سر قصد داشت دروازه سپاهان را باز کند اما برخورد توپ به دست عارف غلامی و تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی، اعتراض تیم مشهدی را به دنبال داشت. 

دقیقه 88: حسین پاپی پشت ضربه کاشته سپاهان ایستاد و قصد داشت بار دیگر فرصت شوتزنی برای علی محمدی مهیا کند. پاس زمینی پاپی را علی محمدی با یک شوت کم دقت از دست داد تا توپ با اختلاف زیادی از دروازه به بیرون از زمین برود. 

دقیقه 89: هجوم بازیکنان سیاه جامگان به سمت دروازه سپاهان به امید زدن گل مساوی، باعث شد تا یک فرصت ضدحمله بسیار خوب در اختیار بازیکنان زردپوش سپاهان قرار گیرد. رضا میرزایی از میانه های میدان صاحب توپ شد و به سمت دروازه حریف در حال پیشروی بود که ناصری دروازه بان سیاه جامگان از دروازه خارج شد اما میرزایی او را از پیش رو برداشت و سرانجام به راحتی دروازه شاگردان اکبر میثاقیان را برای دومین بار باز کرد. 

پایان بازی

سپاهان اصفهان 2 - سیاه جامگان مشهد صفر

خلاصه بازی سپاهان و سیاه جامگان را  اینجا ببینید.