واکنش فالکائو به اتهام تبانی با بازیکنان پرو

واکنش فالکائو به اتهام تبانی با بازیکنان پرو

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم ملی کلمبیا به اتهام تبانی با بازیکنان پرو واکنش نشان داد. 

به گزارش وبسایت نود، رادامل فالکائو که متهم شده در دقایق پایانی بازی کلمبیا مقابل پرو با بازیکنان تیم حریف تبانی کرده تا بازی به تساوی کشیده شود و هر دو تیم شانس صعود به جام جهانی را داشته باشند اعتراف کرده با بازیکنان پرو در این مورد صحبت کرده است. 

فالکائو به نقل از ESPN به خبرنگاران گفته:

مشخصا ما از اتفاقات دیگر بازی ها باخبر بودیم. ما نتیجه بقیه بازی ها را می دانستیم و سعی کردیم همه بازیکنان را از این مسئله آگاه کنیم. 

یک سخنگوی فیفا در این مورد به ESPN گفته:

فیفا مشغول بررسی گزارش داور و ناظران تمامی بازی های دور مقدماتی جام جهانی است. در صورتی که اتفاقاتی نیاز به توجه بیشتر داشته باشند اطلاع رسانی خواهد شد. 

تساوی ۱-۱ تیم های پرو و کلمبیا در نهایت به حذف شیلی منجر شد. شیلیایی ها با نتیجه ۳-۰ مقابل برزیل شکست خوردند تا از حضور در جام جهانی باز بمانند. صحبت های مخفیانه فالکائو با برخی از بازیکنان پرو در دقایق پایانی شک شیلیایی ها را در مورد تبانی برانگیخته است. بعد از این مکالمه برخی از بازیکنان پرو به سمت نیمکت تیمشان رفتند تا در مورد نتیجه بازی همزمان میان برزیل و شیلی بپرسند.  رسانه های شیلی معتقدند که فالکائو به بازیکنان حریف گفته که با توجه به نتیجه بازی همزمان، تساوی به سود هر دو تیم است چرا که کلمبیا مستقیم به جام جهانی می رود و پرو یک بازی نه چندان سخت مقابل نیوزیلند خواهد داشت.

۲۰۳۱