اختصاصی/ اینفوگرافی سابقه تقابل تیمها و مربیان؛ استقلال خوزستان و پرسپولیس

اختصاصی/ اینفوگرافی سابقه تقابل تیمها و مربیان؛ استقلال خوزستان و پرسپولیس

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در حالی در هفته نهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند که نبرد دو تیم تقابل سرمربیان تیم های قهرمان لیگ های پانزدهم و شانزدهم این رقابتهاست.

به گزارش وب سایت نود، برانکو ایوانکوویچ و عبدالله ویسی برای ششمین بار عصر امروز (پنج شنبه) به رقابت می پردازند؛ در پنج تقابل قبلی، برانکو که دو بازی اول را با یک باخت و یک مساوی پشت سرگذاشته بود، در سه بازی بعد به برتری دست یافت. بنابراین، تقابل دو مربی در مجموع به سود سرمربی کروات سرخپوشان است؛ 3 برد، یک تساوی و یک باخت حاصل کار سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر شانزدهم است. ویسی تنها برد خود را با استقلال خوزستان مقابل برانکو به دست آورده، اما سرمربی کروات ویسی را یک بار به عنوان سرمربی استقلال خوزستان شکست داده و سال گذشته هم در دو بازی رفت و برگشت سپاهان ویسی را مغلوب کرد.

امروز تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس برای نهمین بار برابر هم صف آرایی می کنند؛ در هشت بازی قبلی، خوزستانی ها فقط یک برد به دست آورده اند. 3 بازی دو تیم برنده ای نداشته، و در 4 بازی هم سرخپوشان برنده از میدان خارج شده اند. در این هشت بازی، 5 گل سهم آبی پوشان بوده و در مقابل پرسپولیس 9 بار دروازه حریف را باز کرده است. 

در بررسی تقابل دو مربی با تیم حریف، برانکو در مدت زمان حضورش در لیگ برتر 5 بار آبی پوشان خوزستانی را پیش رو داشته که حاصل آن کسب 2 برد و 2 مساوی بوده و یک بازی را هم به حریف واگذار کرده است.

اما ویسی که سابقه بیشتری نسبت به برانکو در لیگ برتر دارد، برای سیزدهمین بار به مصاف سرخپوشان پایتخت می رود. ویسی در 12 بازی قبلی آمار ضعیفی برابر پرسپولیس دارد و تنها موفق به کسب دو پیروزی برابر سرخپوشان شده است؛ برد 4 بر یک با تیم صبا در اولین مصاف، و پیروزی 2 بر یک به عنوان سرمربی استقلال خوزستان در دیدار رفت لیگ پانزدهم. ویسی یک بار با صبا و دو بار هم با استقلال خوزستان با پرسپولیس مساوی کرده است. اما تعداد شکست های این مربی خوزستانی برابر پرسپولیس به عدد 7 می رسد؛ اولین باخت ویسی برابر سرخپوشان با صبا در لیگ یازدهم رقم خورد؛ در لیگ دوازدهم برابر این تیم 6 تایی شد؛ در لیگ های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم برابر پرسپولیس با سه مربی مختلف شکست خورد، و سرانجام فصل گذشته هر دو دیدار رفت و برگشت را به حریف واگذار کرد. آیا ویسی امروز هشتمین شکست برابر سرخپوشان را هم تجربه خواهد کرد؟

2081