اختصاصی نود/ اظهارنامه دادگستری برای وزیر نفت، گل محمدی، جهانیان، شیرازی و هیات واگذاری

اختصاصی نود/ اظهارنامه دادگستری برای وزیر نفت، گل محمدی، جهانیان، شیرازی و هیات واگذاری

وب سایت رسمی برنامه نود- طبق سندی که به سایت نود رسیده است، دادگستری جمهوری اسلامی ایران برای کسانی که در ماجرای واگذاری تیم نفت تهران دست داشته اند، اظهارنامه فرستاده است.

به گزارش سایت نود، این اظهارنامه برای وزیر نفت، گل محمدی، جهانیان، شیرازی و هیات واگذاری نفت تهران فرستاده شده است و همانطور که در آن مشخص است مواردی مهمی بیان شده است.

در این اظهارنامه که به خاطر شکایت شخص حقیقی صادر شده آمده است که بدهی مجموعه باشگاه نفت تا تاریخ 17 شهریور 96، حدود چهارمیلیارد و یکصد میلیون تومان است. علاوه بر این مبلغ 2000 یورو بابت جریمه تخطی از قرارداد طبق اظهارنامه قبلی است.

در اظهارنامه نوشته شده که با توجه به انتقال این تیم به شرکت جدید و نامه مهلت یک ماهه رضا گل محمدی مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به جهانیان، مالک جدید باشگاه نفت تهران، هنوز هیچ اقدامی برای تسویه حساب برای این شخص حقیقی صورت نپذیرفته است.

در یکی از بندهای تذکر این اظهارنامه نوشته شده که این اظهارنامه صرفا اعلام رسمی از طرف اظهار کننده است و به منزله طرح دعوا نیست!

در هر حال اتفاقات عجیبی که باشگاه نفت تهران را با چالش های فراوان مواجه کرده پایانی ندارد.هر چند که طبق توافق کمیته واگذاری با شرکت نفت طلاییه که به تازگی مالکیت نفت را در اختیار گرفته تسویه تمام بدهی های معوق سالهای گذشته بر عهده مالک جدید است.  حمید رضا جهانیان مالک باشگاه نفت در باتلاقی عمیق گرفتار شده که خلاص شدن از آن در کوتاه مدت امکانپذیر نیست و هر روز هم اخبار حاشیه ای جدیدی از این باشگاه به گوش می رسد. خبرها حاکی از آن است که به احتمال زیاد مالکیت نفت از جهانیان هم گرفته می شود.

جهانیان که حدودا 45روز پیش برای تصاحب مالکیت باشگاه نفت وارد عمل شد و در مدتی کمتر از یک هفته و در یک ماجرای عجیب موفق شد امتیاز باشگاه را از نادر گلرخسار و شرکت بهنام پیشرو سلب کند در حال حاضر با کوهی از مشکلات و احضاریه های متعدد روبرو شده و حتی شرکت بهنام پیشرو هم از او شکایت کرده است.

این عکس تازه ترین اظهارنامه دادگستری است که برای مالک باشگاه نفت و البته تمام افرادی که در سالهای اخیر در این باشگاه صاحب اختیار و تصمیم گیری بوده اند ارسال شده است. جالب اینکه افرادی همچون گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران هم نامشان در بین کسانی است که باید در دادگاه حاضر شوند!

حاشیه های انباشته باشگاه نفت از سالیان قبل تا کنون نه تنها مالک جدید این باشگاه بلکه بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی را دچار مشکلات حاد کرده است.باید دید که با این وضعیت تکلیف مالکیت باشگاه چه می شود. برخی خبرهای غیررسمی حاکی از واگذاری نفت به یک مالک جدید است!