صعود مستقیم ایسلند و صربستان، کرواسی و ایرلند در پلی آف

صعود مستقیم ایسلند و صربستان، کرواسی و ایرلند در پلی آف

وبسایت رسمی برنامه نود - ایسلند و صربستان جواز صعود مستقیم به جام جهانی را کسب کردند.

به گزارش وبسایت نود، دوشنبه شب نه بازی دیگر از سه گروه مقدماتی جام جهانی روسیه در منطقه اروپا برگزار شد و تکلیف گروه های 4، 7 و 9 مشخص شد. در پایان بازی های این سه گروه، ایسلند و صربستان راهی دور نهایی جام جهانی شدند، کرواسی و ایرلند به پلی آف رفتند و ولز از صعود بازماند.

در گروه هفتم، ایتالیا با تک گل کاندروا در دقیقه 73 مقابل آلبانی پیروز شد، مقدونیه با 4 گل لیختن اشتاین را از پیش رو برداشت. اسپانیا هم با تک گل یارامندی موفق شد رژیم غاصب را از پیش رو بردارد. در این گروه اسپانیا با 28 امتیاز صدرنشین شد و راهی دور نهایی شد، ایتالیای 23 امتیازی هم به دور پلی آف رفت.

در گروه نهم، فنلاند و ترکیه به تساوی 2-2 رسیدند، ایسلند در خانه با دو گل از سد کوزوو گذشت. کرواسی هم در مقابل اکراین به یک برتری ارزشمند دو گله رسید تا با 20 امتیاز در رده دوم گروه خود قرار گیرد. با این نتیجه، کروات ها راهی پلی آف شدند و اکراین از صعود بازماند.

اما در گروه چهارم، بازی اتریش و مولداوی با برتری 1-0 اتریش پایان یافت. صربستان در یک مسابقه حساس با 1 گل گرجستان را شکست داد و صدرنشین شد و به مرحله نهایی جام جهانی رسید. ایرلند هم در کاردیف کار بزرگی کرد و با تک گل مک لین مقابل ولز پیروز شد تا با 19 امتیاز بالاتر از ولز 17 امتیازی در رده دوم گروه چهارم قرار گیرد. با این نتیجه ایراند هم راهی پلی آف شد.

1878