آلگری: هیگواین خیلی عصبانی ام می کند؛ رونالدینیو فراتر از یک بازیکن بود

آلگری: هیگواین خیلی عصبانی ام می کند؛ رونالدینیو فراتر از یک بازیکن بود

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیمیلیانو آلگری اذعان کرد که گاهی اوقات از دست هیگواین عصبانی می شود چرا که او می تواند خیلی بهتر عمل کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این مهاجم آرژانتینی که گران ترین خرید تاریخ باشگاه یوونتوس است و سال گذشته 32 گل به ثمر رسانده، اما آلگری خواهان عملکردی بهتر از اوست. بعد از صحبت هایی که آلگری در مورد رئال مادرید داشت، در ادامه مصاحبه اش با Tuttosport گفت:

گونزالو باید تعیین کننده تر باشد. مهم نیست که 25 گل بزند یا 30 تا، بلکه مهم این است که آن گل ها حیاتی و تعیین کننده باشند. او از لحاظ جسمانی بهتر شده، و در وقفه بازی های ملی کار کرده است، اما هنوز 100 درصد آماده نیست. هیگواین بازیکن فوق العاده ای است، خیلی از دستش عصبانی می شوم چون توقع بیشتری دارم و چون می تواند خیلی بهتر عمل کند. تاکنون او تنها 50 درصد از توانایی های خود را نشان داده است.

آلگری در مورد اینکه آیا پائولو دیبالا بهترین بازیکنی است که با او کار کرده نیز گفت:

مقایسه کردن سخت است، چون همه بازیکنان متفاوت هستند. من خوش شانس بودم که مربی بازیکنی مثل آندرا پیرلو شده ام، که اگرچه نقش متفاوتی داشت اما فوق العاده با استعداد بود. رونالدینیو چیزی فراتر از یک بازیکن عادی بود. به طوری که وقتی مقابل بارسلونا در نیوکمپ به میدان رفتیم، 10 دقیقه مورد تشویق قرار گرفت. سپس مربی بازیکنانی چون کاسانو، روبینیو و زلاتان ایبراهیموویچ بوده ام، که در نوع خود با استعداد بود و با دیگران فرق می کرد.

دیبالا 23 ساله است، باید خیلی رشد کند و نسبت به سال گذشته از لحاظ جسمانی تغییرات زیادی کرده است. او باید یاد بگیرد که چطور بازی را مدیریت کند، چون در بازی های مشخص می تواند انرژی کمتری صرف کند. باید پای راست خود را هم تقویت کند. باید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرد، همانطور که برناردسکی باید یاد بگیرد، وگرنه تنها یک بعد خواهند داشت. این بچه ها با استعداد هستند.

برناردسکی در برگامو خوب بازی کرد، اما نباید روی گومز خطا می کرد، او باید به حریف نزدیک تر می شد و مانع از سانتر می شد. این جزئیات هستند که برنده یا بازنده بازی را مشخص می کنند. در یوونتوس هر توپی مهم است. در یک تیم میانه جدولی اگر دو چیز را خوب انجام دهید و 8 اشتباه داشته باشید، آنها نکات خوب را می بینند و کاری به 7 یا 8 اشتباه شما ندارند. در یوونتوس اینطور نیست. برنا بازیکن با استعدادی است، اما برای اینکه در تیمی بزرگ به طور منظم بازی کند، باید خیلی بهتر شود. در باشگاهی بزرگ، چون باید پیروز شوید، جنبه شخصیتی مهم است. گاهی اوقات می توانم بگویم: 'خوب است، اما برای کسب پیروزی کافی نیست'.

در پایان او راجع به دنیله روگانی و داگلاس کاستا هم گفت:

روگانی خیلی پیشرفت کرده، اما باید گام نهایی را هم بردارد. من آرام هستم، و این حقیقت که او هنوز جوان است را کنار می گذارم. او سریع است و عبور از او کار سختی است، اما باید در یارگیری های نفر به نفر پیشرفت کند. باید بازیخوانی خود را بهبود بخشد.

داگلاس کاستا یک معما نیست، وقتی صاحب توپ می شود بازیکن مهمی است و همیشه تک به تک بازی می کند. هرچند او هم باید به 100% آمادگی خود برسد و حالا تنها 60% این آمادگی را دارد. او باید از خود توقع بیشتری داشته باشد، وقتی در یووه یا بایرن بازی می کنید، باید چنین ذهنیتی نسبت به خود داشته باشید. اگر داگلاس روی خود شرط بندی کند... ماما میا!

1771