هاینکس: هنوز احساس جوانی دارم؛ به زودی چهره واقعی بایرن مونیخ را خواهید دید

هاینکس: هنوز احساس جوانی دارم؛ به زودی چهره واقعی بایرن مونیخ را خواهید دید

وبسایت رسمی برنامه نود - مراسم معارفه سرمربی جدید بایرن مونیخ در آلیانز آرنا برگزار شد. 

به گزارش وبسایت نود، یوپ هاینکس که پس از اخراج کارلو آنچلوتی برای چهارمین بار سرمربی بایرن مونیخ شد و هدایت این تیم را تا پایان فصل بر عهده گرفته در مراسم معارفه خود تاکید کرد در ۷۲ سالگی همچنان توانایی مربیگری در بالاترین سطح را دارد. 

هاینکس به نقل از بیلد به خبرنگاران گفت:

من در سال های اخیر پیشنهادات خوبی داشتم اما تصمیم گرفتم به آن ها پاسخ منفی دهم. قبول پیشنهاد بایرن مونیخ به معنای بازگشت به مربیگری نیست و تنها تا تابستان هدایت تیم را بر عهده خواهم داشت. برای من مهم بود که اعضای کادر قبلی خودم در بایرن را بار دیگر در اختیار داشته باشم و خوشحالم این اتفاق رخ داد. 

می دانم شک و تردیدهایی درباره توانایی های من در این سن وجود دارد اما فوتبال تازه اختراع نشده و من هنوز چیزهایی درباره آن می دانم. من تغییری نکردم و هنوز احساس جوانی می کنم. می خواهم تیمی بسازم که همه بازیکنان برای یکدیگر تلاش کنند و به موفقیت باشگاه اهمیت دهند. 

کارلو آنچلوتی یک جنتملن و مربی تاپی است. برای همه مربیان از این اتفاقات رخ می دهد. شما باید از نظر تاکتیکی منعطف باشید و خودتان را به تاکتیک حریف تطبیق دهید. نمی شود در یک بازی تنها حمله و یا دفاع کرد. 

می دانم ۵ امتیاز از دورتموند عقب هستیم اما مطمئنم تیمم توانایی جبران این اختلاف را دارد و روی واقعی خودش را نشان خواهد داد. البته کار آسانی در پیش نداریم. من رقابت ها را در این سال ها دنبال کردم و تحت تاثیر عملکرد باشگاه سابقم رئال مادرید قرار گرفتم. 

من دو سال با ویدال در لورکوزن کار کردم به خوبی با او آشنا هستم. بازی های خامس را هم در رئال دیده ام. هر دو بازیکنان بزرگی هستند. خامس با آمدن به کشوری جدید کار آسانی نداشته اما مورد حمایت من قرار خواهد گرفت. 

۲۰۳۱