گزینه مربیگری تیم ملی نوجوانان، در لیگ ایالتی استرالیا سرمربی شد

گزینه مربیگری تیم ملی نوجوانان، در لیگ ایالتی استرالیا سرمربی شد

وب سایت رسمی برنامه نود- گزینه مربیگری تیم ملی نوجوانان در استرالیا سرمربی یک تیم شد.

به گزارش سایت نود، پیش از انتخاب عباس چمنیان برای تیم ملی نوجوانان زیر 16 سال، قرار بود فدراسیون فوتبال امیدرضا روانخواه و پوریا نبی  را به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی نوجوانان زیر 16 انتخاب کند. آن زمان قرار بود چمنیان به رده جوانان برود و روانخواه و نبی مربیان تیم ملی نوجوانان شوند اما نظر کمیته جوانان و فنی تغییر کرد و چمنیان به رده زیر 16 سال برگشت و فرهاد پورغلامی سرمربی تیم ملی جوانان شد.

چمنیان در حال حاضر تیم ملی نوجوانان را در رقابتهای جام جهانی نوجوانان در هند سرمربیگری خواهد کرد که از فردا آغاز می شود. البته اولین بازی ایران مقابل گینه روز شنبه هفته آینده برگزار می شود.

پوریا نبی، مربی جوان ایرانی که البته هیچ نسبتی با مهدی محمد نبی، دبیرکل برکنار شده فدراسیون فوتبال ندارد، یکی از گزینه های مربیگری در تیم ملی نوجوانان بود که پس از تغییرنظر فدراسیون فوتبال به پیشنهاد باشگاه مورتن بای یونایتد که در لیگ ایالتی استرالیا حضور دارد به عنوان سرمربی به این تیم پیوست. لیگ ایالتی استرالیا، یک سطح از لیگ برتر استرالیا پایین تر است. پوریا نبی پیش از این در ایران در تیم های ملی امید، پرسپولیس، مس رفسنجان هم کار کرده و البته در دو مقطع کاندیدای مربیگری در تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران بوده است. ظاهرا تشابه نام با دبیرکل سابق فدراسیون، حسابی به ضرر او شده است و در حالیکه خودش همیشه می گوید: فامیل من نبی است اما فامیلی دبیرکل سابق محمد نبی است و ما هیچ نسبتی با هم نداریم.» اینکه چرا کمیته جوانان و کمیته فنی، او را با بالاترین مدارک مربیگری فیفا و ای اف سی رد می کند هم در نوع خودش جالب است!