زیدان: رونالدو خیلی ناراحت است؛ بیل مصدوم نیست و به اردوی ولز می رود

زیدان: رونالدو خیلی ناراحت است؛ بیل مصدوم نیست و به اردوی ولز می رود

وبسایت رسمی برنامه نود - زیدان بعد از پیروزی 2-0 مقابل اسپانیول در سانتیاگو برنابئو با Movistar Partidazo و Real Madrid TV مصاحبه ای در کنفرانس مطبوعاتی انجام داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد خستگی تیم گفت:

این پیروزی و بالاتر از آن، کسب سه امتیاز مهم بود. خوب کار کردیم و سپس، در نیمه دوم خسته شدیم که بعد از انجام این تعداد، بازی طبیعی است. آنچه من را نگران می کند این است که بازیکنانم فرصت استراحت نخواهند داشت چون حالا باید به اردوی تیم های ملی ملحق شوند.

عدم تسلط کامل بر بازی:

وقتی مقابل تیمی بازی می کنید که به این شکل بسته عمل می کند، کار سخت است و باید صبور باشید. ما یک گل در نیمه اول به ثمر رساندیم اما تغییری ایجاد نشد. وقتی مقابل تیم هایی که باز تر بازی می کنند قرار می گیریم، موقعیت های خیلی بیشتری داریم، برای مثال خارج از خانه مقابل دورتموند و رئال سوسیداد 3 گل به ثمر رساندیم. امروز تنها می توانیم به پیروزی فکر کنیم، و تنها چیزی که اهمیت دارد، همین است.

رونالدو:

او خسته نیست، بازی های زیادی را از دست داده، و به خاطر اینکه هنوز گلزنی نکرده، خیلی ناراحت است اما فوتبال همین است. پاسی که به ایسکو داد فوق العاده بود. امیدوارم در بازی بعدی اوضاع برای او تغییر کند.

اشرف حکیمی:

از او خیلی راضی هستم، این اولین بازی او در برنابئو بود و خیلی خوب عمل کرد. جلو، عقب، دفاع، جدی و راحت بود. از اولین بازی او راضی هستم چون برای او و زندگی اش امروز روز مهمی است.

50 پیروزی با رئال مادرید:

همیشه برای کسب پیروزی تلاش می کنم. سه پیروزی متوالی همراه با لیگ قهرمانان اروپا، چیزی بود که می خواستیم. می خواهیم به این تعداد اضافه کنیم.

ایسکو:

او اعتماد به نفس بیشتری دارد. حالا می داند که بازیکن مهمی است اما همیشه بوده است. او به سبک فوتبال خیابانی بازی می کند. هیچ گونه نگرانی ندارد و این را دوست دارم. به این ترتیب ادامه خواهد داد و وقتی اوضاع خوب پیش نرود او صبر دارد. امیدوارم که شاهد ایسکوی بهتر از این هم باشیم.

بیل:

او به اردوی تیم ملی ولز ملحق خواهد شد. می توانست امروز در ترکیب تیم باشد اما با توجه به مشکلی که داشت، تصمیم گرفتیم که ریسک نکنیم. هیچ اتفاقی برای او رخ نداده است. بازی های متوالی زیادی داشته و قبلاً 4 ماه به خاطر مصدومیت دور از میادین بوده است. این یک مصدومیت نیست، بلکه احتیاطی است که ما در پیش گرفتیم. من در این مورد با او و پزشکان صحبت کرده ام.

کارواخال:

او به اردوی اسپانیا نخواهد رفت. باید وضعیت بهبودی او را تحت نظر بگیریم. مشکل او جدی نیست اما باید صبر کنیم و ببینیم که چه می شود.

لالیگای پیچیده:

در این مورد با همکارانم صحبت کرده ام. امسال لیگ بسیار پیچیده ای خواهیم داشت. فکر می کنم تنها دو یا سه تیم مدعی قهرمانی نباشند و پیچیده تر از اینها خواهد بود. سایر تیم ها خیلی خوب تقویت شده اند و می توانند رقابت کنند.

1771