کارلو آنچلوتی به دنبال حضور دوباره در لیگ برتر انگلیس

کارلو آنچلوتی به دنبال حضور دوباره در لیگ برتر انگلیس

وبسایت رسمی برنامه نود - آنچلوتی تمایل به بازگشت به جزیره دارد.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف مدعی شده است کارلو آنچلوتی مایل است تا بار دیگر به فوتبال انگلیس بازگردد و هدایت یک تیم لیگ برتری را برعهده بگیرد. این مربی 58 ساله بعد از یک سال و چند ماه فعالیت در بایرن مونیخ، پنج شنبه بعد از کسب نتایج ضعیف در فصل جاری، از این تیم کنار گذاشته شد و حالا باید به فکر نیمکت جدیدی برای خود باشد.

اگرچه برخی رسانه ها صحبت از انتقال او به چین کرده اند و حتی اشاره شد که ممکن است کارلتو دوباره به میلان بازگردد و جانشین مونتلا روی نیمکت روسونری شود ولی این سرمربی ایتالیایی، بیشتر به دنبال آن است تا به لیگ برتر بازگردد. کارلتو دو سال در چلسی فعالیت داشت و در فصل اول حضورش در لندن، دو گانه را کسب کرد.

فعلاً نیمکت وستهم بیش از هر تیم دیگری در لیگ جزیره در خطر است، این باشگاه لندنی پیش از استخدام بیلیچ در پی همکاری با آنچلوتی بود که میسر نشد و حالا شرایط بیلیج در وستهم خیلی خوب نیست و بحث برکناری وی مطرح است، اما مشخص نیست وستهم گزینه مورد پسند آنچلوتی باشد یا خیر.

لیورپول هم پیش از استخدام کلوپ، به فکر آنچلوتی بود ولی همکاری با او عملی نشد و اکنون جدایی کلوپ بعید است. شرایط یونایتد هم به همین شکل است، اگرچه شیاطین سرخ در مقطعی به دنبال استخدام کارلتو بودند ولی جایگاه مورینیو فعلاً تثبیت شده است، آرسنال هم قرارداد ونگر را به تازگی تمدید کرده است.

1878