لیگ اروپا؛ برد پر گل آرسنال مقابل باته بوریسف

لیگ اروپا؛ برد پر گل آرسنال مقابل باته بوریسف

وبسایت رسمی برنامه نود - شب دوم لیگ اروپا، پنج شنبه شب آغاز شد.

به گزارش وبسایت نود، پنج شنبه شب، با انجام چند بازی، شب دوم دور گروهی لیگ اروپا آغاز شد و طی این مسابقات آرسنال، نیس و لاتزیو در دیدارهای حساس پنج شنبه شب مقابل رقبای خود پیروز شدند.

از گروه اول، دیدار تیم های آستانه و اسلاویاپراگ با تساوی 1-1 پایان یافت. از گروه هفتم مسابقات لوگانو در خانه 2-1 مغلوب استوابخارست شد. ویکتوریا پلژن هم 3-1 نماینده رژیم غاصب را شکست داد.

از گروه هشتم مسابقات، آرسنال در مقابل باته بوریسف به پیروزی 4-2 رسید. والکات دو بار در دقایق 9 و 22 و سپس هولدینگ در دقیقه 25 برای آرسنال گلزنی کردند. در نیمه دوم نیز ژیرو از روی نقطه پنالتی گل چهارم آرسنال را به ثمر رساند. این صدمین گل ژیرو با پیراهن توپچی ها بود. آرسنال با این برد شش امتیازی شد. کلن هم در دیگر بازی گروه هشتم، مقابل وزدا کرونا 1-0 شکست خورد.

در گروه نهم قونیا اسپور 2-1 گیمارش پرتغال را شکست داد، سالزبورگ هم در خانه موفق شد 1-0 مارسی فرانسه را مغلوب سازد. از گروه دهم، زوریا در زمین اتلتیک بیلبائو 1-0 پیروز شد و اوسترساندز 1-0 هرتابرلین را شکست داد.

در گروه یازدهم، لاتزیو 2-0 زولته وارخم را مغلوب ساخت، نیس هم موفق شد 3-0 ویسته هلند را شکست دهد. در گروه دوازدهم نیز روزنبرگ 3-1 واردار اسکوپیه را از پیش رو برداشت و زنیت در روسیه 3-1 از سد رئال سوسیداد گذشت.

سایر بازی های لیگ اروپا در شب دوم، از دقایقی دیگر آغاز می شود.

1878