تساوی گسترش فولاد و تراکتور سازی در پایان نیمه اول

تساوی گسترش فولاد و تراکتور سازی در پایان نیمه اول

وبسایت رسمی برنامه نود - گسترش فولاد تبریز و تراکتور سازی تبریز در نیمه اول به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش وبسایت نود،  تیم های گسترش فولاد تبریز و تراکتور سازی تبریز در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار بدون گل در نیمه اول به پایان رسید. 

حدود هزار نفر از هواداران دو تیم با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند که رفته رفته بر تعداد آنها افزوده می شود.

داور این دیدار فاخر تهامی (دقیقه7) و مهدی شریفی (دقیقه 24) از تراکتورسازی و احمدرضا زنده روح(دقیقه14) از گسترش فولاد کارت زرد نشان داده است. 

ترکیب گسترش فولاد: کوروش ملکی، مسیح زاهدی، آندرانیک تیموریان، دراگان، ادسون هنریکه، یوسف سیدی، احمدزنده روح، سامان نریمان جهان، سید محمد خرم الحسینی، امید جهانبخش و رضا خالقی فر

ترکیب تراکتور سازی تبریز: فرزین گروسیان،  محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی زاده، محمد مسلمی پور عارف آغاسی، علی اسدزاده، مهدی کیانی، امیر نصرآزادانی، سید فاخر تهامی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی

 دقایق حساس: 

مهدی کیانی در دقیقه ۱۰ صاحب موقعیت حساس شده بود که توپ با ضربه این بازیکن در محوطه جریمه گسترش فولاد به بیرون رفت. 

مهدی شریفی در دقیقه 15 این دیدار به توپ ضربه زد که این موقعیت برای تیمش گلی را در پی نداشت.

مهدی شریفی در دقیقه 35 این دیدار در محوطه جریمه تیم گسترش فولاد تبریز به زمین افتاد ولی دوار اعتقادی به خطای پنالتی نداشته و به وی کارت زرد نشان داد. 

سامان نریمان جهان در دقیقه 36 این دیدار با دروازه بان تیم تراکتور سازی در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود که فرزین گروسیان ضربه این بازیکن را مهار کرد. 

بازیکنان گسترش فولاد در دقیقه 37 این دیدار به سمت دروازه تراکتور سازی حمله کرده و در نهایت توپ با دروازه تراکتور سازی برخورد کرد. 

حواشی: 

هواداران دو تیم در کنار یک دیگر نشسته و بازی را تماشا می کنند. 

برخی از بازیکنان گسترش فولاد که سابقه حضور در تراکتور سازی را دارند به سمت نیمکت این تیم رفته و با بازیکنان به خوش و بش پرداختند .

 لوکا بوناچیچ و یحیی گل محمدی پیش از شروع این دیدار برخورد گرمی بایک دیگر داشتند.