پاریسن ژرمن 3 - 0 بایرن مونیخ؛ نمایش بی نقص یاران نیمار

پاریسن ژرمن 3 - 0 بایرن مونیخ؛ نمایش بی نقص یاران نیمار

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ در ورزشگاه پارک دو پرنس و از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسن ژرمن تحقیر شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، پاریسن ژرمن موفق شد با ارائه نمایشی درخشان و مخوف مقابل شاگردان آنچلوتی، با گل های دنی آلوز، کاوانی و نیمار به پیروزی 3-0 دست یافته و صدرنشین گروه B شود.

گل اول پاریسن ژرمن خیلی زود و در دقیقه '2 روی نبوغ نیمار به ثمر رسید؛ مهاجم برزیلی با حرکتی که از سمت چپ آغاز کرد، دفاع بایرن را بهم ریخت و با پاس عرضی خود دنی آلوز را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او با ضربه نهایی خود دروازه بایرن را باز کند. بعد از این گل بایرن تسلط بیشتری بر بازی پیدا کرد و در چند صحنه دو موقعیت خطرناک توسط مولر و خاوی مارتینز خلق کرد که یک بار ضربه مهاجم آلمانی از داخل محوطه شش قدم به بیرون رفت و ضربه تماشایی هافبک اسپانیایی با واکنش خوب آریولا به کرنر رفت.

پاریسی ها روی ضدحملات خطرناک ظاهر می شدند و در دقیقه '26 روی پاس در عمق امباپه، کاوانی وارد محوطه شد و ضربه زمینی خود را به سمت دروازه روانه کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه '31 کاوانی گل زیبایی به ثمر رساند تا حساب کار 2-0 شود؛ نفوذ امباپه از سمت راست محوطه و پاس به بیرون او با ضربه تماشایی کاوانی به زیر طاق دروازه اولریش رفت. در دقیقه '36 روی بهم ریختگی دفاع بایرن و پاس پشت پای عالی نیمار، کاوانی باز هم در موقعیت تک به تک قرار گرفت که این بار ضربه پای چپ ضعیف این بازیکن را اولریش به خوبی با پا برگشت داد.

نیمه اول بازی با برتری شاگردان امری به پایان رسید.

در دقیقه '63 پاریس کار بایرن را سخت تر کرد؛ نفوذ عالی امباپه از سمت راست به دفاع بایرن و پاس او به دهانه دروازه که پس از برخورد با پای مارتینز مقابل نیمار قرار گرفت تا وی به راحتی دروازه خالی پیش رویش را باز کرده و حساب کار را 3-0 کند. در نهایت بازی با پیروزی پاریسن ژرمن پایان یافت تا فشار روی بایرن مونیخ و کارلو آنچلوتی بیشتر شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771