اتلتیکومادرید 1-2 چلسی؛ لذت برد در دقیقه 90!

اتلتیکومادرید 1-2 چلسی؛ لذت برد در دقیقه 90!

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی در لحظات پایانی موفق به شکست اتلتیکومادرید شد.

به گزارش وبسایت نود، در دیدار حساس چهارشنبه شب از گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید در خانه میزبان چلسی بود. دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که چلسی در هفته نخست به یک برد پر گل دست یافت ولی اتلتیکو فقط یک امتیاز گرفت و به دنبال کسب سه امتیاز این مسابقه خانگی بود.

یاران سیمئونه در نیمه اول به موقعیت های خطرناک تری رسیدند تا این که در دقیقه 40 موفق به باز کردن دروازه حریف شدند. دقیقه 39 لوئیز روی لوکاس مرتکب خطا شد و چونیت چاکر نقطه پنالتی را نشان داد. گریزمن پشت توپ ایستاد و با یک ضربه تمام کننده بازی را 1-0 کرد تا اتلتیکو برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم بازی درگیرانه آغاز شد، اما این چلسی بود که نهایت استفاده را از موقعیت خود برد. هازارد در دقیقه 59 از جناح چپ یک سانتر عالی انجام داد که با ضربه سر دیدنی موراتا همراه شد و بازی به تساوی کشیده شد.

بعد از این گل، هر دو مربی دست به تعویض زدند و شش تغییر در زمین ایجاد شد. اما این چلسی بود که باز با فرصت طلبی به گل دیگری رسید. دقیقه چهارم وقت های اضافه پاس خوب آلونسو با ضربه باتشوایی همراه شد تا این بازیکن در کمتر از ده دقیقه بعد از ورودش به زمین، گل پیروزی بخش آبی های لندن را به ثمر برساند.

با این برد، چلسی بعد از دو هفته، 6 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. اتلتیکو هم فعلاً فقط یک امتیاز دارد.

1878