وقتی همه سراغ مهدی طارمی را می‌گرفتند

وقتی همه سراغ مهدی طارمی را می‌گرفتند

غیبت مهدی طارمی، ستاره پرسپولیس برابر الهلال یکی از دلایل شکست پرسپولیس در این دیدار تصور می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، طارمی که در طول رقابت های لیگ قهرمانان نمایش های فوق العاده از خود به جا گذاشته بود، پیش از سفر پرسپولیس به امارات برای تقابل با الهلال با حکم فیفا از حضور مقابل این تیم محروم شد. نکته جالب اینکه هواداران الهلال، روزنامه نگاران و اعضای حریف با ابراز خوشحالی از آن، خیلی زود نسبت به آن واکنش نشان دادند.

مهدی طارمی که بین هواداران عرب زبان فوتبال به نام مهدی شناخته می‌شود، در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان و البته در بازی‌های فصول پیش‌تر با توجه به درخشش مقابل تیم‌های عربستانی مثل النصر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته و آنهایی که به صورت جدی فوتبال را دنبال می‌کنند شناخت دقیقی از او دارند.

روز گذشته و در میکسدزون استادیوم بن زاید و در حالی که از خود مهدی طارمی به طرز مشکوکی هیچ خبری نبود، خبرنگاران سعودی و اماراتی از ایرانیان در خصوص این بازیکن می‌پرسیدند و عقیده داشتند حضور او می‌توانست تغییری در سرنوشت این بازی ایجاد کند.

طارمی که جستجوی عکاسان برای ثبت تصاویر او در ورزشگاه به نتیجه نرسیده بود، حالا در انتظار شکستن احتمالی رای فیفا و حضور در بازی برگشت است؛ اما خبرسازی و غیبتش در بازی روز گذشته تاثیر زیادی روی عملکرد بازیکنان داشت. شکل نمایش پرسپولیس و بازی دور از تصور بازیکنان این تصور را در بین هواداران تقویت کرده که آنها به خاطر محرومیت طارمی و آنچه که در برنامه نود در خصوص این پرونده افشا شد، شوکه شده‌اند.

روز گذشته خبرنگار اسوشیتدپرس که بازی‌های پرسپولیس را در امارات نیز پیش از این پوشش داده است، می‌گفت در صورتی که مهدی طارمی پرسپولیس را در این دیدار همراهی می‌کرد آنها می‌توانستند با گل زده از این میدان خارج شوند. موضوعی بود که خبرنگاران سعودی حاضر در میکسدزون ورزشگاه بن زاید نیز آن را تایید می‌کردند. آنها نیز همانند خبرنگاران ایرانی حاضر در این استادیوم به دنبال گفتگو با مهدی در خصوص ماجرای محرومیتش بودند که با مخفی شدن این مهاجم و دور شدنش از دید روزنامه‌نگاران این اتفاق رخ نداد.