نتایج هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان؛ پیروزی منچسترسیتی و تاتنهام در شب توقف دوباره لیورپول

نتایج هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان؛ پیروزی منچسترسیتی و تاتنهام در شب توقف دوباره لیورپول

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ بازی در گروه های پنجم تا هشتم آغاز شد. 

به گزارش وبسایت نود، شب دوم دور گروهی لیگ قهرمانان در گروه های پنجم تا هشتم برگزار شد. در گروه پنجم تیم لیورپول در خانه اسپارتاک مسکو با نتیجه تساوی ۱-۱ متوقف شد. فرناندو در دقیقه ۲۳ تیم میزبان را پیش انداخت اما کوتینیو در دقیقه ۳۱ بازی را به تساوی کشاند. در دیگر این بازی گروه تیم سویا با ۳ گل مقابل ماریبور پیروز شد. سویا با ۴ امتیاز صدرنشین است و لیورپول و اسپارتاک با ۲ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند. ماریبور هم با یک امتیاز قعرنشین است. 

در گروه ششم تیم ناپولی با نتیجه ۳-۱ مقابل فاینورد به پیروزی رسید و منچسترسیتی با دو گل در خانه از سد شاختاردونتسک گذشت. دی بروین (دقیقه ۴۸) و استرلینگ (دقیقه ۹۰) برای تیم گواردیولا در این بازی گلزنی کردند. سرخیو آگوئرو در دقیقه ۷۲ یک ضربه پنالتی را از دست داد تا برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی هنوز منتظر بماند. سیتی با ۶ امتیاز صدرنشین گروه است و ناپولی و شاختار با ۳ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند. فاینورد بدون امتیاز هم در قعر گروه قرار دارد. 

در گروه هفتم تیم موناکو با ۳ گل در خانه مغلوب پورتو شد و لایپزیگ هم با ۲ گل در خانه بشیکتاش شکست خورد. بشیکتاش با این پیروزی ۶ امتیازی شد و پورتو با ۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. لایپزیگ و موناکو هم یک امتیازی هستند. 

در گروه هشتم تیم تاتنهام با هت تریک هری کین موفق شد به پیروزی شیرین در خانه آپوئل دست یابد. تیم رئال مادرید هم با نتیجه ۱-۳ مقابل دورتموند به پیروزی رسید. بیل (دقیقه ۱۸) و رونالدو (دقایق ۵۰ و ۷۲) برای رئال در این بازی گلزنی کردند. اوبامیانگ هم در دقیقه ۵۴ تک گل دورتموند را بثمر رساند. رئال و تاتنهام ۶ امتیازی در رده های اول و دوم قرار گرفتند و دو تیم دیگر هم بدون امتیاز هستند. 

۲۰۳۱