دورتموند 1 - 3 رئال مادرید؛ اولین پیروزی کهکشانی ها در لانه زنبور

دورتموند 1 - 3 رئال مادرید؛ اولین پیروزی کهکشانی ها در لانه زنبور

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید موفق شد در هفته دوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در زمین دورتموند به پیروزی با ارزشی دست پیدا کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید موفق شد با دو گل رونالدو و یک گل از بیل در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک اولین پیروزی خود را کسب کند و با 6 امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروه H قرار بگیرد.

شاگردان زیدان بازی را مسلط و هجومی آغاز کردند و دقیقه '9 روی یک ضدحمله تند و تیز، کارواخال در حالیکه روی دست خود رونالدو و دیگر مهاجمان تیمش را هم داشت، با یک سر توپ در داخل محوطه مدافع دورتموند را محو کرد و با ضربه ای خودخواهانه دروازه را هدف گرفت که بورکی توپ را به خوبی دفع کرد. لحظه ای بعد موقعیت مشابه در اختیار رونالدو قرار گرفت که پاس عرضی او برای بیل را مدافع دورتموند با تکل به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه '13 این بار نوبت ضدحمله دورتموند بود که ارسال توپ از سمت راست به دهانه دروازه با ضربه ... همراه شد اما ناواس و راموس روی خط با دست توپ را برگشت دادند که این صحنه از دید داور هلندی پنهان ماند. رئال مادرید بالاخره در دقیقه '18 به گل سزاوارنه ای رسید؛ ارسال دقیق کارواخال داخل محوطه روی پای چپ بیل فرود آمد تا وی با یک ضربه تماشایی توپ را به کنج بالای دروازه هدایت کند.

در ادامه نیمه اول دو تیم چند موقعیت نسبتاً خطرناک ایجاد کردند اما حاصلی نداشت تا در نهایت رئال مادرید در زمین حریف یک نیمه پیروز به رختکن برود.

رئال مادرید در دقیقه '49 نیمه دوم به گل دوم دست یافت؛ پاس در عمق عالی کروس برای بیل و ارسال زمینی این بازیکن به داخل محوطه با بغل پای تمام کننده رونالدو دروازه بورکی را بار دیگر باز کرد. دورتموند خیلی زود در دقیقه '53 یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ ارسال کاسترو از سمت چپ با ضربه کف پای اوبامیانگ وارد دروازه ناواس شد.

در دقیقه '75 روی حمله ای که واران پیش تاخته راه اندازی کرد، ایسکو ضربه ای خطرناک به گوشه پایین دروازه بورکی زد که دروازه بان دورتموند در دو مرحله به خوبی آن را مهار کرد؛ اما در دقیقه '79 رونالدو دومین گل خود را هم به ثمر رساند تا خیال زیدان راحت شود؛ پاس در عمق عالی مودریچ به ستاره پرتغالی با ضربه محکم و دقیق او وارد دروازه دورتموند شد تا حساب کار 3-1 شود. او حالا طی 90 بازی برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان، 94 گل به ثمر رسانده است. در ادامه نیز بورکی دو موقیعت بسیار خوب را از آسنسیو و راموس مهار کرد تا بازی با همین نتیجه پایان یابد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771