نگاهی به بازی های شب دوم گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا

نگاهی به بازی های شب دوم گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس در پی جبران، بارسلونا به دنبال ادامه روند بردها.

به گزارش وبسایت نود، چهارشنبه شب دو بازی دیگر از گروه چهارم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود که تیم های سه امتیازی اسپورتینگ لیسبون و بارسلونا مقابل یکدیگر قرار می گیرند و بازنده های شب نخست نیز در تورین مقابل هم صف آرایی می کنند.

در یکی از بازی های حساس چهارشنبه شب، اسپورتینگ لیسبون در ورزشگاه Alvalade میزبان بارسلونا است. اسپورتینگ هفته نخست در مقابل المپیاکوس به برتری 3-2 رسید و بارسلونا هم با درخشش لیونل مسی 3-0 یوونتوس بزرگ را مغلوب ساخت. بارسا در هفته های اخیر روزهای خوبی را سپری کرده و در 5 مسابقه اخیرش در تمامی رقابت ها، 5 برد کسب کرده و 19 گل زده است. البته اسپورتینگ هم به جز تساوی ابتدای هفته، در هفته های اخیر 4 برد را کسب کرده است.

این چهارمین تقابل دو تیم به حساب می آید که بارسا 3 بار پیروز شده و اسپورتینگ هم یک بار موفق به شکست دادن بارسلونا شده است. بارسا 10 گل زده و اسپورتینگ موفق به زدن 5 گل شده است.

اسپورتینگ اگرچه در هفته اول مسابقات، به برد رسید ولی هیچوقت نتوانسته در دو بازی ابتدایی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان پیروز شود. در آن سمت بارسلونا در 6 مسابقه اخیرش در لیگ قهرمانان در خارج از خانه، 4 بار طعم تلخ شکست را چشیده است. آمار اسپورتینگ در بازی مقابل تیم های اسپانیایی، 6 برد، 2 تساوی و 3 باخت است. آمار بارسلونا مقابل تیم های پرتغالی در خارج از خانه، 4 برد، 3 تساوی و 4 باخت است.

در دیگر مسابقه این گروه، یوونتوس در خانه خود میزبان المپیاکوس است. تیم آلگری اگرچه شروعی فوق العاده در سری آ داشته و 6 برد متوالی را کسب کرده است ولی در هفته اول مسابقات، متحمل شکست سنگین 3-0 مقابل بارسلونا شد. یووه برای این مسابقه، دی شیلیو و هوودس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، شرایط خدیرا و مارکیزیو هم مشخص نیست. المپیاکوس در حالی پای به این مسابقه می گذارد که در شرایطی بحرانی قرار دارد و در 5 مسابقه اخیرش، فقط یک برد کسب کرده است.

دو تیم تاکنون ده بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که یووه 6 بار پیروز شده و المیپاکوس دو بار موفق به برتری شده است. یوونتوس 21 گل زده و 9 گل دریافت کرده است.

یوونتوس در 19 بازی اخیر خانگی اش در لیگ قهرمانان شکست نخورده که بهترین رکورد این تیم در لیگ قهرمانان از نظر شکست ناپذیری است. آن ها در این 19 بازی، 12 برد را کسب کرده اند. جالب اینجاست که در 36 بازی اخیر المپیاکوس در لیگ قهرمانان، فقط یک بازی با تساوی به پایان رسیده است. 17 برد و 18 شکست برای تیم یونانی.

1878