مورینیو: از بازگشت به مسکو خوشحالم، سه هافبک را در اختیار نداریم

مورینیو: از بازگشت به مسکو خوشحالم، سه هافبک را در اختیار نداریم

وبسایت رسمی برنامه نود - فلینی، پوگبا و کریک نمی توانند منچستریونایتد را در دیدار مقابل زسکامسکو همراهی کنند.

به گزارش وبسایت نود، در دیدار حساس شب دوم از گروه اول لیگ قهرمانان اروپا، زسکامسکو در Arena CSKA میزبان منچستریونایتد است. این دو تیم در هفته اول مسابقات، هر دو سه امتیاز را کسب کردند، ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد پیش از این دیدار درباره حریف و شرایط تیم خود چنین گفت:

فلینی، کریک و پوگبا را در خط هافبک در این بازی در اختیار نداریم. فلینی در برخوردی که با شین لانگ در دیدار مقابل ساوتهمپتون داشت، دچار مصدومیت شد و وقتی تصاویر تلویزیونی را دیدم، واقعاً حس کردم فلینی خوش شانس بوده که دچار مصدومیت سختی نشده است. او احتمالاً بازی با کریستال پالاس را از دست می دهد ولی انتظار ندارم زمانی طولانی دور از میادین باشد. درست است که این سه بازیکن را در خط هافبک از دست داده ایم ولی سعی می کنیم روی جدال های فردی و یا یکم منطقه از زمین بازی تمرکز نکنیم. تلاشمان بر این است که به تیم به عنوان یک کلیت فکر کنیم و کیفیت و توازن درست داشته باشیم تا برای کسب سه امتیاز بجنگیم.

قبلاً با رئال مادرید، اینتر و چلسی مقابل زسکامسکو بازی کرده ام و حالا نوبت به منچستریونایتد است. بنابراین بازی مقابل زسکا، یک مسابقه معمول در دوران حرفه ایم شده است. راستش را بخواهید بازگشت به مسکو را دوست دارم، این شهر، شهر زیبایی است و هر بار که باز می گردم بهتر و بهتر شده است.

1878