الهلال عربستان 4- 0 پرسپولیس / غافلگیری پرسپولیس در ابوظبی

الهلال عربستان 4- 0 پرسپولیس / غافلگیری پرسپولیس در ابوظبی

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم‌های الهلال و پرسپولیس با شکست سنگین نماینده کشورمان خاتمه یافت.

تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر صفر الهلال به پایان رسید. گل‌های الهلال توسط عمر خربین در دقایق 31 ، 54 و 89 و یاسر الشهرانی 40 به ثمر رسید.

الهلال در این مسابقه با ترکیب؛ المعیوف، هوساوی، بریک (69- عبدالله الدوساری)، الحافظ، الشهرانی، عطیف، میلیسی، سالم الدوساری، ادواردو (71-عبدالله خبیری)، الفرح و خربین از ابتدا مقابل پرسپولیس به میدان آمده است.

برای پرسپولیس در این مسابقه علیرضا بیرانوند، شایان مصلح (63- بشار رسن)، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسین ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده (82- احسان علوان‌زاده)، محسن مسلمان (46- احمد نوراللهی)، وحید امیری، گادوین منشا،‌ علی علیپور راهی میدان شده‌اند.

خلاصه بازی: الهلال عربستان ۴-۰ پرسپولیسدقایق حساس

دقیقه 3: اولین حرکت جدی این بازی توسط پرسپولیس و با ارسال علیپور برای منشا همراه شد که مدافع الهلال توپ را با ضربه سر دفع کرد که نزدیک بود به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

دقیقه 7: اشتباهات پیاپی خط دفاعی پرسپولیس در نهایت در موقعیتی فوق العاده توپ را در اختیار ادواردو قرار داد که بیرانوند با یک واکنش عالی این فرصت تک به تک را مهار کرد.

دقیقه 18: شوت از روی خط محوطه جریمه و از سمت چپ دروازه پرسپولیس توسط میلیسی با اختلافی کم از تیر دروازه به شکلی فوق العاده خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 19: وحید امیری در موقعیتی خوب در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه او توسط دروازه بان الهلال مهار شد.

دقیقه 25 : ضربه ادواردو را بیرانوند با حایگیری مناسب مهار کرد.

دقیقه 30 ( گل اول الهلال - عمر خربین ) : سانتر از سمت راست حمله الهلال داخل محوطه جریمه با ضربه سر چکشی خربین به گل تبدیل شد.

دقیقه 33 : فرصت خطرناک برای بازیکنان الهلال با بی دقتی مهاجم این تیم خوشبختانه با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40 ( گل دوم الهلال  - الشهرانی ) : روی اشتباه محسن مسلمان بازیکنان الهلال در فرصت خوبی قرار گرفتند ، شجاع خلیل زاده مهاجم الهلال را سرنگون کرد اما توپ به الشهرانی رسید و او با یک شوت زمینی گل دوم الهلال را به ثمر رساند. 

دقیقه 49 ( کارت قرمز ) : عبدالله اوطیف دومین خطای شدید خود را روی بازیکنان پرسپولیس در دو دقیقه انجام داد تا با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود.

دقیقه 54 ( گل سوم الهلال - خربین ) : با اشتباه شایان مصلح تیم الهلال صاحب یک ضد حمله شد و ارسال زمینی او به عمر خربین رسید و او با یک ضربه فنی دقیق گل سوم الهلال را زد.

دقیقه 65 : منشا پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و در نهایت توانست یک ضربه کرنر بگیرد.

دقیقه 76: شوت بشار رسن از راه دور از کنار دروازه الهلال عبور کرد.

دقیقه 86: منشا در محوطه جریمه صاحب یک موقعیت گلزنی شد که توپ را گم کرد و نتوانست از این فرصت استفاده کند.

دقیقه 89 ( گل چهارم الهلال - خربین ) : حرکت در عرض عمر خربین با شوت سنگین این بازیکن همراه شد و هتریک این بازیکن در این مسابقه رقم خورد.ویدیوی خلاصه بازی الهلال عربستان - پرسپولیس را اینجا ببینید.